Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: با اختصاص اعتبار ۸ میلیارد ریال از محل منابع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی و استانی زیرساخت گردشگری راه و برق مجتمع گردشگری- ساحلی دریاچه سد دویرج دهلران ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: این پروژه با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمایت از بخش خصوصی و نیز ایجاد مرکز تفریحی- رفاهی برای رفاه حال گردشگران، مسافران و زائران عتبات‌ عالیات در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه این پروژه در پاییز ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: پروژه گردشگری سد دویرج با پیش‌بینی اشتغال‌زایی برای ۱۱ نفر یکی از طرح‌های زیرساختی مهم در حوزه گردشگری در شهرستان دهلران است.

شنبه‌زاده اظهار کرد: دهلران یکی از مناطق گردشگری و تاریخی مهم ایلام محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.

کد خبر 515287 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا اظهار کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال احداث بوده و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا _آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آبرو و زیرگذر می‌باشد.

اکبری با بیان اینکه پروژه بزرگراه آستارا- آستارا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد.

گفتنی است؛ در بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا و در جلسه‌ای با حضور مشاور و پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6090391

دیگر خبرها

  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری