Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان - بخش تیمی - که قرار بود فروردین ماه امسال در کره جنوبی برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. ۶ تا ۱۱ مهرماه تاریخی است که فدراسیون جهانی تنیس روی میز به عنوان زمان جدید این رقابت ها اعلام کرده است اما احتمال اینکه برگزاری مسابقات در این تاریخ هم لغو و در کل برگزاری آن به سال آینده میلادی موکول شود، بعید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است تصمیم گیری قطعی در این زمینه طی روزهای آینده انجام شود.  

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: فدراسیون جهانی هنوز تصمیم قطعی در این زمینه نگرفته اما اینکه مسابقات دوباره با تعویق مواجه شود، دور از ذهن نیست.

وی ادامه داد: تا پایان شهریورماه که برگزاری تمام مسابقات در تقویم ITTF و فدراسیون های قاره ای لغو شده است. کما اینکه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار بود شهریورماه برگزار شود، به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شده است. برای رقابت های بعد از شهریورماه هم فدراسیون جهانی هنوز تصمیم خاصی نگرفته است اما با توجه به برخی صحبت های شنیده شده، لغو برخی از آنها هم بعید نیست.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: فدراسیون جهانی در پایان ماه میلادی جاری با لحاظ کردن نتیجه مشورت با سازمان جهانی بهداشت و کشورهای میزبان برای رویدادهای پیش رو، نشستی خواهد داشت تا در مورد مسابقات و برگزار شدن یا نشدن آنها تصمیم گیری کند. تا چند روز آینده این نشست برگزار می شود و تکلیف مسابقات قهرمانی جهان هم مشخص خواهد شد.

حسنی در مورد زمان پیش بینی شده جدید برای برگزاری مسابقات تیمی قهرمانی جهان نیز گفت: اینگونه عنوان شده که در صورت لغو برگزاری مسابقات در مهرماه، رقابت ها به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شود.

وی همچنین در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار است سال آینده میلادی برگزار می شود و اینکه «با این اوصاف تکلیف مسابقات ۲۰۲۱ میلادی چه خواهد شد؟» احتمالا سال آینده میلادی باید دو دوره رقابت در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شود، یکی برای مسابقات معوقه ۲۰۲۰ و یکی برای رقابت های ۲۰۲۱، باید رده سنی بازیکنان در این رقابت ها هم مورد توجه باشد. بعضا برخی بازیکنانی که امسال می توانستند در مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا شرکت داشته باشند سال آینده اجازه قانونی ندارند.

دبیرفدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: وقتی مسابقات پیشکسوتان در سال ۲۰۲۰ میلادی لغو و به سال آینده موکول شد، اینگونه اعلام شد که سال آینده دو دوره رقابت در این رده سنی برگزار می‌شود. برای مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا هم احتمالا اینگونه تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 4934484 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز ویروس کرونا مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال سردار آزمون تیم ملی فوتسال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا نوجوانان و جوانان آسیا فدراسیون جهانی قهرمانی جهان تنیس روی میز سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.   در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر - فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.   در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد - امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.   نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.   سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی