Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@16:06:14 GMT

اولین مراسم حسن خلج، ۳ ماه بعد از شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۲۰۱

اولین مراسم حسن خلج، ۳ ماه بعد از شیوع کرونا

مراسم عزاداری به مناسبت ایام تخریب قبور ائمه بقیع (ع) با مدیحه‌سرایی حسن خلج روز ۹ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری به مناسبت ایام تخریب قبور ائمه بقیع (ع) با مدیحه‌سرایی حسن خلج روز ۹ خردادماه برگزار می‌شود.

این مراسم اولین برنامه این مداح اهل بیت (ع) بعد از شیوع ویروس کروناست زیرا او در تاریخ ۷ اسفندماه طی نامه‌ای اعلام کرده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم جلسات خود را لغو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این نامه آورده بود: «هماره هنگام هجوم بلاها و بیماری‌ها به مجالس و محافل انس با اهل‌بیت علیهم‌السلام پناه می‌برند و این مجالس اهل‌بیت علیهم‌السلام است که ضامن سلامت روح و جسم جوامع بشری و بهترین مأوا و ملجاء درماندگان بوده و خواهد بود؛ اما متاسفانه همیشه افرادی هستند تا کوتاهی‌ها و ندانم کاری‌های خود را به پای مجالس و اجتماعات مذهبی بگذارند، کما این‌که چندی پیش نیز عده‌ای افسردگی و کمبودهای روحی خود را به مجالس اهل‌بیت علیهم‌السلام ربط دادند. چون قصد نداریم بهانه به دست این گونه افراد کم بینش داده باشیم تا مبادا شایع شدن بیماری را به حساب جلسات مذهبی بگذارند، به اطلاع می‌رساند تا پایان سال جاری جلسات مربوط به این حقیر تعطیل خواهد بود.»

مراسم عزاداری به مناسبت ایام تخریب قبور ائمه بقیع (ع) روز جمعه ۹ خردادماه از ساعت ۷ صبح در حسینیه جلوه به نشانی خیابان وحدت اسلامی، کوچه زهره کرمانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن خلج 8 شوال سالروز تخریب بقیع خردادماه ویروس کرونا مداح اهل بیت حسینیه جلوه اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

 بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

منبع: تسنیم

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد