Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم حضور مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال برشا در تمرینات این تیم شائبه جدایی او از این تیم را به وجود آورده است. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی از جنجال جدید ماریو بالوتلی با غیبت غیرمنتظره او در تمرینات تیم فوتبال برشا خبر می‌دهند و دلیل آن را بروز اختلافات جدی میان او و باشگاه اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالوتلی هفته گذشته شایعات مربوط به بروز مشکل در روابطش را رد کرد و تمریناتش را از سر گرفت اما شیوه تمریناتش هم که زیر نظر یکی از مربیان درجه دوم کادر فنی آن هم در زمینی که معمولاً بازیکنان ذخیره تیم‌‌های جوانان تمرین می‌کنند، شک و شبهاتی را درباره وضعیت او به وجود آورد.

این در حالی بوده که دیه‌گو لوپس سرمربی تیم فوتبال و دیگر بازیکنان برشا به صورت منظم در تمرینات شرکت و آن را هم در زمین چمن اصلی مرکز تمرینی باشگاه انجام می‌دهند. این وضعیت یکی دو روزی ادامه داشت اما روز گذشته (سه شنبه) دیگ خبری از سوپرماریو نبود.

کیه‌لینی: از بالوتلی انتقاد کردم چون ریاکار نیستم/ رفتار مثبت او غافلگیرم کردبالوتلی در یک برنامه تلویزیونی کیه‌لینی را بخشید

در همین حال، نشریه گاتزتادلواسپورت برای اطلاع از دلیل غیبت بالوتلی با باشگاه برشا تماس گرفت اما باشگاه از ارائه پاسخ خودداری کرد.

بالوتلی که ماه آگوست امسال 30 ساله می‌شود، تا سال 2022 با برشا قرارداد دارد اما اخیراً خبرهای فراوانی درباره خروج او از این تیم در پایان فصل جاری شنیده شده است.

او در 19 بازی‌اش در این فصل سری A 5 گل زده و تیمش با 16 امتیاز از 26 بازی در قعر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سری A فوتبال ایتالیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سری A فوتبال ایتالیا فوتبال سری A فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، میخاییل وینیارسکی سرمربی موفق لهستانی تیم ملی والیبال آلمان اسامی سی بازیکن را برای مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مشخص کرد که همه ستاره‌ها در آن حضور دارند. آلمان اخیرا موفق شد به شکل ناباورانه‌ای جواز حضور در المپیک را کسب کند.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها:

پاسورها: لوکاس کامپا، یان زیمرمن، یوهانس تیلیه، لئون درویساژ، اریک بورگراف و نئو لومن

قطر پاسورها: گئورگی گروزر، فیلیپ جان و یان بومه

سرعتی‌زن‌ها: فلوریان کراگه، آنتون برمه، توبیاس کریک، یوشوا کنستمان، کارلیتزک مولر، لوکاس مازه، یانیک گورالیک و سیمون تورویه

قدرتی‌زن‌ها: کریستین فروم، روبن شات، دنیس کالیبردا، موریتز کارلیتزک، تیم پیتر، موریتز ریچرت، اریک روهرز، توبیاس براند، تئو مووینکل، نیکو مِیِر و لورنز کارلیتزک

لیبرو‌ها: یولیان زینگر و گراون

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت