Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:11:22 GMT

رزه: مونشن گلادباخ باید بیشتر از یک امتیاز می گرفت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۲۸۲

رزه: مونشن گلادباخ باید بیشتر از یک امتیاز می گرفت

سرمربی تیم فوتبال بورسیامونشن گلادباخ حق تیمش را در بازی با وردربرمن بیش از یک امتیاز می داند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بورسیامونشن گلادباخ از بازی شب گذشته برابر وردربرمن نتیجه ای بهتر از مساوی بدون گل نگرفت.

شاگردان مارکو رزه که در بازی هفته بیست و هشتم بوندس لیگا آلمان در ورزشگاه «وزراشتادیون» میهمان وردربرمن بودند، به تساوی بدون گل بسنده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزه بعد از تساوی تیمش گفت: باید بیشتر از یک امتیاز از این بازی می گرفتیم اما در کلام باید گفت و اذعان کرد که وردربرمن شایستگی مساوی را داشت.

این مربی افزود: مقابل سیستم بازی خاص خاص وردربرمنی ها، خوب ایستادگی کردیم. آنها همانگونه که از قبل مشخص بود، برای بقا می جنگیدند و این کار را برای ما سخت می کرد.

مونشن گلادباخ با این تساوی 53 امتیازی شد و  در چهارم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان فوتبال مربی مونشن گلادباخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه

کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، نسبت به تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای OTC هشدار داد. 

به گزارش مهر، راضیه کشاورز، در تشریح خطرات و تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه، گفت: هزینه بالای ویزیت پزشکان، اطلاعات اشتباه در فضای مجازی، عدم اعتماد به پزشک، ترجیح نظرات و سلایق بیمار بر پزشک معالج، ترجیح توصیه‌های غیراصولی افراد به یکدیگر به جای مسائل تجربی آنها، از دلایل مؤثر در مصرف بالای داروهایی است که بدون نسخه هم بفروش می‌رسد.

وی افزود: این تصور که مصرف داروی بیشتر تضمین کننده تأثیر بیشتر و بهبودی سریع‌تر است، یک باور غلط است و هیچوقت نباید داروهای OTC را با مصرف طولانی‌تر یا با دوزهای بالاتر از چیزی که در بروشور آن قید شده استفاده کرد.

کشاورز ادامه داد: اگر پس از مصرف دارو طبق نظر پزشک بهبودی حاصل نشود باید دوباره به پزشک مراجعه کرد اگر به این علائم توجه نشود و مصرف خودسرانه، داروهای OTC ادامه پیدا کند حتماً عوارض دارویی اتفاق می‌افتد.

کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت، همچنین توجه به فرهنگ سازی را در جلوگیری از مصرف خودسرانه دارو بسیار مهم دانست و گفت: عواملی از جمله مصرف بیش از مقدار توصیه شده، طولانی‌تر از زمان توصیه شده و بدون توجه به هشدارها و موارد درج شده روی برچسب دارو، همچنین مصرف این داروها بدون تجویز پزشک و داروساز، مصرف خود سرانه است و باید در این باره آموزش‌های دقیق و فرهنگ‌سازی داشته باشیم. مردم نباید تصور کنند که این داروها خطرات و عوارض کمی دارند و مهم نحوه مصرف آنها است که بتواند نتیجه درست را برایشان به همراه داشته باشد.

کشاورز خاطر نشان کرد: مهم‌ترین توصیه، مصرف دارو بر اساس دستورالعمل‌های روی برچسب است که طبق دستور پزشک یا مشاوره با داروساز که در داروخانه حضور دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مشکلات گوارشی و مغزی در پی مصرف خودسرانه دارو مصرف خودسرانه دارو برای پیشگیری از کرونا؛ ممنوع عوارض آمپول نوروبیون را بشناسید چرا مشاوره تلفنی با پزشک مورد استقبال کاربران قرار گرفته؟

دیگر خبرها

  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ