Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:04:33 GMT

تولید گوشت قرمز ۲ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۷۸۶

تولید گوشت قرمز ۲ درصد افزایش یافت

مرکز آمار کشور اعلام کرد: فروردین امسال در مجموع ۲۱ هزار و ۹۰۰ تن گوشت قرمز از ذبح انواع دام در کشتارگاه‌های رسمی کشور تولید شده که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر دام‌ها است و ۲ در صد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش دارد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مرکز آمار، نتایج آمارگیری کشتار دام کشتارگاه‌های رسمی کشور در نخستین ماه سال 99 را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش 12 هزار و 100 تن گوشت گاو و گوساله تولید شده است و می‌توان گفت که 55.4 درصد از کل گوشت قرمز تولید شده مربوط به ذبح گاو و گوساله است. 

همچنین گوشت گوسفند و بره با هفت هزار و 900 تن، بز و بزغاله با یک هزار و 420 تن و سایر انواع دام با ٤٢١ تن، به‌ترتیب ٣٦.٢ درصد، ٦.٥ درصد و ١.٩ درصد از کل وزن گوشت قرمز تولید شده را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون استاندار: مشکل نهاده و خرید گوشت تولیدی مرغداران ایلامی برطرف می‌شوداصفهان| تامین گوشت سفید مورد نیاز مردم در بازار؛ خسارات ناشی از کرونا در بازار گوشت سفید جبران شودثبات در بازار گوشت قرمز اصفهان؛ نوسانات قیمت قابل پیش‌بینی نیست

مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های کشور در فروردین ١٣٩٩ با عملکرد ماه مشابه سال 139٨ نشان‌دهنده افزایش ٢ درصدی مقدار تولید گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.

تغییرات مقدار تولید گوشت نسبت به ماه مشابه سال قبل برای گوسفند و بره چهار درصد کاهش، برای بز و بزغاله ١٥ درصد افزایش، برای گاو و گوساله پنج درصد افزایش، و برای شتر و بچه‌شتر ١٣ درصد کاهش داشته و برای گاومیش و بچه‌گاومیش تقریباً بدون تغییر بوده است.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83,77/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت جهاد کشاورزی مرکز آمار اتحادیه گوشت قرمز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مرکز آمار اتحادیه گوشت قرمز وزارت جهاد کشاورزی مرکز آمار اتحادیه گوشت قرمز گاو و گوساله تولید شده گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746281

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول