Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:08:02 GMT

اصلاح و ترمیم شبکه آبرسانی در بهمن

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۸۲۲

اصلاح و ترمیم شبکه آبرسانی در بهمن

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد صانعی رئیس اداره آبفای شهر بهمن گفت: چهار کیلومتر از شبکه لوله آب شهر بهمن اصلاح و تعویض شد.

او، بیان کرد: چاه جدید آب آشامیدنی شهر بهمن پارسال با هزینه ۱۸ میلیارد ریال از اعتبارات استانی تجهیز و راه اندازی شده است. 

صانعی تصریح کرد: پارسال طرح خط انتقال چاه جدید آب آشامیدنی به مخزن ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی به طول سه کیلومتر توسط اداره آبفای شهر بهمن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آبفای شهر بهمن ادامه داد: آب چاه جدید شهر بهمن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده که از دو ماه پیش به طور کامل وارد مدار شبکه آب رسانی این شهر شده است. 

انتهای پیام/ت

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب آشامیدنی ترمیم و اصلاح شهر بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا پوریا فر افزود: با توجه به وضعیت کم آبی موجود و همچنین کاهش برداشت آب خام از منابع زیرزمینی و لزوم تأمین آب جهت آبیاری فضای سبز و نظر شهردار منطقه مبنی بر استفاده از روان آب‌ها و پساب صنعت، احداث و راه اندازی تصفیه خانه شهرک آسمان و جنگل دستواره در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در خصوص کمبود آب و فرسودگی شبکه‌های آبرسانی گفت: به دلیل کمبود آب و بعضاً تخریب مسیرهای آبیاری، لوله‌ها، شبکه‌های آبرسانی و مخازن با مشکلاتی روبرو هستیم و وظیفه شهرداری بهبود وضع خدمات رسانی روزانه در منطقه است.

پوریافر با توجه به اهمیت شبکه آبرسانی و احداث مخازن گفت: با توجه به خشکسالی و مشکلات موجود در منطقه و پایین رفتن سطح آب چاه‌ها، طبق طرح جامع علاوه بر اصلاح شبکه‌های آبرسانی و برنامه‌ریزی و احداث مخازن در طی چند سال، دو تصفیه خانه هم برنامه‌ریزی شده تا نیاز آبی رفع شود.

پوریا فر در ادامه اظهار داشت: انتقال آب از دو تصفیه خانه موجود شهر تهران که تصفیه خانه فیروز بهرام به طول ۷ هزار متر طول و تصفیه خانه شهرک اکباتان به طول ۵ هزار متر طول از ظرفیت‌های موجود برای تأمین کمبود آب و نیاز آبی منطقه در سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای استفاده از پساب‌های صنعتی در منطقه برای تأمین آب موردنیاز در فضاهای سبز گفت: با توسعه استفاده از تصفیه خانه در صنایع منطقه بخشی از کمبود آب فضای سبز منطقه برطرف خواهد شد.

شهردار منطقه ۲۱ تهران یادآور شد: اجرای خط انتقال آب خام به طول ۱۶ هزار متر طول شامل: احداث فاز دوم انتقال خط شبکه آب خام بزرگراه فتح، تکمیل خط انتقال لوله ۳۱۵ میلی متر به طول ۱۰ کیلومتر حاشیه اتوبان شهید فهمیده، احیای شبکه انتقال و توزیع بدنه غربی آزادگان، تکمیل و جداسازی شبکه توزیع آب خام پارسل های شهرک دانشگاه از جمله اقدامات سال ۱۴۰۳ اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ است.

کد خبر 6088925

دیگر خبرها

  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان