Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:10:03 GMT

دمای هوای امروز پایتخت به ۳۶ درجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۴۰۹۲

دمای هوای امروز پایتخت به ۳۶ درجه می‌رسد

«فاطمه گودرزی» روز چهارشنبه درباره وضعیت جوی اکنون کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: برای امروز و فردا در برخی مناطق ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی و جنوبی پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش شدید باد را داریم.

وی گفت: برای فردا نیز علاوه‌ بر این مناطق در بخش‌هایی از شمال غرب شاهد رگبار و وزش باد خواهیم بود و برای سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش شدید باد و در برخی مناطق به‌ویژه زابل گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی اضافه کرد: آب‌های شمال خلیج‌فارس امروز مواج است و درباره تردد شناورهای سبک و صیادی هشدار می‌دهیم.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی تا روز جمعه ۹ خرداد دما بین ۳ تا ۶ درجه در اغلب نقاط کشور افزایش می‌یابد ضمن اینکه آسمان تهران امروز صاف گاهی همراه با وزش باد، پیش بینی می‌شود.

دمای هوای پایتخت اکنون ۳۶ درجه است و همچنان هوای گرم تا روزهای پایانی هفته در تهران ماندگار خواهند ماند.

برچسب‌ها وضعيت هوا البرز فاطمه گودرزی سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا البرز فاطمه گودرزی سازمان هواشناسی وضعيت هوا البرز فاطمه گودرزی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: چهارشنبه (۵ اردیبهشت) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد و در ،مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت. در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در شرق و شمال شرق کشور و استان فارس رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. 

وی اضافه کرد: جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد رگبار پراکنده و وزش باد و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما انتظار می‌رود .

به گفته ضیاییان شنبه (۸ اردیبهشت) در چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد همچنین ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبارو رعد و برق انتظار می‌رود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: یکشنبه (9 اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام، استان کهگیلویه وبویر احمد، غرب فارس و شمال بوشهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می.شود. 

وی اضافه کرد: تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز شدید می‌شود و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

وی افزوذ: چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج می باشند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۷ و ۳۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • کاهش دمای هوا در استان
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود