Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۱ و همزمان با اعلام خبر ناپدید شدن پسر ۵ ساله‌ای به‌نام نوید در محمدشهر کرج از سوی پلیس آغاز شد.


در حالی که تحقیقات ادامه داشت سه روز بعد جسد پسر خردسال در یکی از کانال‌های آب محمد شهر کرج پیدا و به دستور بازپرس کشیک قتل جسد پسرک به پزشکی قانونی منتقل شد و در حالی که معاینه پزشکی قانونی درحال انجام بود، عموی پسرخردسال به قتل وی اعتراف کرد و گفت: روز حادثه من و پدر نوید در حال درست کردن خودروی نیسان‌شان مقابل در خانه بودیم وقتی کار تمام شد برادرم به خانه رفت من هم خودرو را روشن کردم تا حرکت کنم، اما وقتی دنده عقب رفتم متوجه شدم سپر خودرو به مانعی اصابت کرد بلافاصله پیاده شدم، اما با دیدن بدن خونین و بی‌جان برادرزاده‌ام شوکه شدم من ناخواسته نوید را زیر گرفته بودم، آنقدر وحشت کرده بودم که نمی‌دانستم باید چه کار کنم ناخودآگاه بچه را بغل کردم و داخل خودرو گذاشتم و بعد هم او را داخل کانال آب انداختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعتراف به قتل برادر زاده
پس از اعترافات متهم، کارآگاهان با خواندن گزارش پزشکی قانونی دریافتند پسر کوچولو بعد از تصادف زنده بوده، اما به علت خفگی در آب جان باخته است.

ناصر که در زمان قتل ۳۲ سال داشت پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود خیلی زود در شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد و باتوجه به تقاضای اولیای دم و اتهام قتل عمد به قصاص نفس محکوم شد.

این متهم که پس از تأیید حکم قصاص از سوی دیوان عالی کشور در انتظار چوبه دار بود سرانجام با تلاش واحد صلح و سازش زندان و جلب رضایت خانواده مقتول مرد جوان از مجازات قصاص رهایی یافت و بزودی از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد.

نجات از اعدام
چرا برادرزاده‌ات را به کانال آب انداختی؟

وقتی از خودرو پیاده شدم و بدن بی‌جان نوید را دیدم فکر کردم مرده است، چون خودرو با سرعت به او خورده بود خیلی ترسیده بودم فکرم کار نمی‌کرد می‌ترسیدم برادرم بیاید و بچه را ببیند و مرا تحویل پلیس دهد می‌خواستم جسد را مخفی کنم تا فکر کنند بچه گم شده است. اما بعد از این ماجرا آنقدر عذاب وجدان داشتم که نتوانستم تحمل کنم و وقتی فهمیدم بچه زنده بوده و به خاطر حماقت من در آب خفه شده عذاب وجدانم بیشتر شد. در تمام این سال‌ها خودم را سرزنش می‌کنم که چرا او را به بیمارستان نرساندم.

وقتی فهمیدی برادر و زن برادرت رضایت داده‌اند چه حسی داشتی؟

باورم نمی‌شد مرا بخشیده‌اند. من فرزند آن‌ها را کشتم، اما آن‌ها مرا بخشیدند و تا آخر عمر مدیون خودشان کردند. من اگر زندگی‌ام را هم بدهم نمی‌توانم این محبت‌شان را جبران کنم. 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل پارسی خبر جسد رودخانه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی دوست ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از طریق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی، بامداد پنج شنبه ششم اردیبهشت، غرق شدن یک زن در رودخانه بشار منطقه تل گاه جاده اصفهان گزارش شد.

وی بیان داشت: تیم امداد و نجات دنا فوراً به منطقه اعزام شدند و شروع به جست و جوی فرد غرق شده کردند.

فلاحی دوست تصریح کرد: امدادگران پس از ساعت‌ها تلاش جسد بی جان این فرد را پیدا کردند.

وی افزود: روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه نیز یک مورد غرق شدگی کودک چهار ساله در مسیر رودخانه خرسان به بشار گزارش شد.

کد خبر 6088492

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد