Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرخزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به مشکلات ساکنان شهرهای محمدیه و مهرگان پیش بینی شده بود یکی از عوارضی‌های مسیر اتوبان تهران به قزوین بعد از شهر آبیک مستقر شود که در صورت استقرا این عوارضی شهروندان آبیک می‌بایست برای سفر و تردد به قزوین دو مرحله عوارض تردد پرداخت می‌کردند.

فرخزاد تصریح کرد: اتوبان تهران قزوین به عنوان یکی از شاهراه‌های اصلی، مهم و پرترافیک کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چند شهر مهم و پرجمعیت استان قزوین در مجاورت اتوبان تهران قزوین قرار دارند که شهروندان این شهرها و همچنین صنعتگران و کارگران شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان آبیک جهت دسترسی به شهر قزوین به عنوان مرکز استان از اتوبان تهران به قزوین استفاده می‌کنند.

فرخزاد یادآور شد: شهر آبیک از شهرهایی است که شهروندانش جهت رسیدن به قزوین از اتوبان تهران به قزوین تردد می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: در شرایط روزهای عادی نزدیک به سه هزار وسیله نقلیه شهروندان آبیک از اتوبان به قزوین سفرمی کنند که به پیشنهاد وزارت راه سه عوارضی در آزاد راه تهران به قزوین استقرار دارد.

فرخزاد گفت: پیش بینی شده بود یکی از عوارضی‌های تردد در اتوبان تهران به قزوین بعد از شهر آبیک مستقر شود که در صورت استقرار این عوارضی شهروندان آبیک می‌بایست جهت سفر و تردد به قزوین دو مرحله عوارض تردد پرداخت می‌کردند.

وی گفت: با توجه به درخواست شهروندان و اصرار و پیگیری مدیریت و مسئولان استان قزوین، عوارضی تهران به قزوین به قبل از شهر آبیک از سمت تهران انتقال پیدا کرد هرچند مسئولان کشوری اصرار داشتند که عوارضی محدوده شهر آبیک قبل از ورودی شهر از سمت قزوین استقرار پیدا کند که شهروندان آبیک اعتراض داشتند لذا جلسه‌ای بین مدیران استان و معاون آزاد راه‌های کشور، معاون عمرانی استانداری البرز، در تهران برگزار و با استقرار عوارضی در محدوده قبل از شهر آبیک از سمت تهران موافقت شد.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: شهروندان آبیک برای سفر به قزوین از اتوبان تهران به قزوین یک مرحله در محدوده شهر محمدیه عوارض تردد پرداخت خواهند کرد.

فرخ زاد اظهار داشت: تمام پلاک‌های ۷۹ و پلاک عمومی سواری و مینی بوس و اتوبوس نیز برای تردد از تخفیف ۵۰ درصدی عوارض برخوردار می‌شوند.

کد خبر 4935007

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین پرداخت عوارض ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس اتوبان تهران به قزوین شهروندان آبیک شهر آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند