Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان از بلاتکلیفی جاده شهداد ، نهبندان گلایه کرد و گفت: مطالعات مسیر شهداد ، نهبندان باید سریعا آغاز و تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در ستاد مدیریت بحران استان از بلاتکلیفی جاده شهداد - نهبندان گلایه کرد و گفت: یک سال و سه ماه از سیلاب و تخریب بخشی از این مسیر می‌گذرد، اما هنوز مطالعات آن هم انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مطالعات مسیر شهداد - نهبندان باید سریعا آغاز و تعیین تکلیف شود. استاندار کرمان خواست تا اعتبارات هزینه‌ای، اقدامات پیشگیرانه و جبران خسارت دستگاه‌های اجرایی را به تفکیک اعتبارات ملی و استانی برای اطلاع رسانه‌ها و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران استان ارائه دهند.

دکتر فدائی با اشاره به خطر احتمالی هجوم ملخ‌های صحرایی، درخواست سازمان جهاد کشاورزی را برای تامین 20 دستگاه خودرو برای سمپاشی مطرح و عنوان کرد: با قاطعیت و جدیت باید با ملخ‌های صحرایی مقابله کنیم، سال گذشته 150 هزار هکتار در جازموریان و 12 هزار هکتار در شرق استان و ریگان سمپاشی صورت گرفت. دکتر سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان عنوان کرد: در استان کرمان به واسطه حادثه‌خیز بودن با تمام سختی هایی که وجود دارد و رهنمودهای استاندار و پیگیری‌ها و کمک همه اعضای مجموعه ستاد مدیریت بحران استان، سال گذشته را توانستیم با کمترین مشکلات بگذرانیم. وی به تهیه طرح اضطرار سیل در استان کرمان اشاره داشت و گفت: اعتبارات در اختیار ستاد مدیریت بحران برای امور زیربنایی چندان زیاد نبود، اما با کمگ دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران کارهای بزرگی انجام شد که جای تقدیر دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان فدایی ستاد مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • پیشنهاد استاندار هرمزگان برای ایجاد ‌راه زمینی به کیش
  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند