Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصالح جوکار عضو کمیته اجرایی فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با تسنیم، درباره زمان برگزاری جلسه این فراکسیون برای معرفی کاندیدای ریاست و اعضای هیئت رئیسه از سوی این فراکسیون، گفت: اگر جلسه بعدی مجلس برای تعیین هیئت رئیسه رسمی اجلاسیه اول مجلس یازدهم پنجشنبه (هشتم خرداد) برگزار شود، جلسه فراکسیون نیز عصر امروز چهارشنبه برای معرفی کاندیدای ریاست و اعضای هیئت رئیسه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی که جلسه بعدی مجلس یکشنبه (یازدهم خرداد) برگزار شود جلسه فراکسیون نیز روز شنبه برگزار می‌شود لذا برگزاری جلسه فراکسیون بستگی به تصمیم هیئت رئیسه سنی برای برگزاری جلسه بعدی مجلس دارد.

عضو هیئت اجرایی فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب درباره زمان انتخاب رئیس فراکسیون، تصریح کرد: پس از انتخاب رئیس مجلس و نواب آن قرار است که مجمع عمومی فراکسیون برگزار شود و در آن جلسه رئیس و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون با رأی اعضا مشخص شود و قرار است تا انتخاب اعضای هیئت رئیسه فراکسیون هیئت اجرایی کارهای فراکسیون را انجام دهد.

آقایان قالیباف، حاجی‌بابایی، نیکزاد، حسینی و میرسلیم به‌شکل رسمی نامزدی خود را برای تصدی ریاست مجلس یازدهم به فراکسیون انقلاب اسلامی اعلام کردند همچنین آقایان امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمدمهدی زاهدی، محمدرضا میرتاج‌الدینی، مصری، نادران، منادی، تقوی و فرهنگی، نیز برای سایر سمت‌های هیئت ریاست اعلام آمادگی کرده‌اند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: اعضای هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند

عصر ایران - در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳)با ۱۲ رأی، فاتح(سیتنا)با ۱۱ رأی، امیری(تابناک)با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران)با ۹ رأی و بربریان(اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه)با ۷ رأی و آقای مقدم(الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

گفتنی است آقایان عباسی و جعفری نیز بعنوان بازرس اصلی با رأی مجمع انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد