Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سایت فوت مرکاتو فرانسه نوشت: بازگشت به دنیای فوتبال می تواند نزدیک باشد، ویلی سانیول در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران است. تاریخ انتشار: 10:42 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۰۹۵

خبرگزاری میزان - همشهری آنلاین نوشت: در حالی که چند ماهی از انتخاب سرمربی تیم ملی ایران می‌گذرد و اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال ایران قراداد رسمی امضا کرده اما گویا تا این مربی روی نیمکت تیم ملی ایران ننشیند و بازی رسمی برگزار نشود این قرارداد برای برخی اعتبار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این از استراماچونی و کالدرون به عنوان گزینه هدایت تیم ملی ایران نام برده شده بود ماجرایی که با تکذیب هر دو طرف روبه رو شد اما حالا خبر از پیشنهاد نیمکت تیم ملی ایران به یک گزینه فرانسوی هم داده شده است.

سایت «فوت مرکاتو» فرانسه در خبری عجیب اعلام کرد ویلی سانیول سرمربی سابق تیم زیر ۲۱ سال فرانسه، تیم بوردو فرانسه و مربیگری در تیم بایرن مونیخ آلمان آماده قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران است.

سانیول در گفت و گو با این سایت اعلام کرده که «زمان آن رسیده است که دنیای فوتبال این ورزش شگفت انگیز را دوباره کشف کنم.»

فوت مرکاتو نوشت: «بازگشت به دنیای فوتبال می تواند نزدیک باشد. طبق اطلاعات ما بازیکن سابق بایرن مونیخ در مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران است. سانیول (۴۳ ساله) که از خصوصیات او در ایران استقبال می شود، می تواند گزینه هدایت تیم ملی ایران به جای دراگان اسکوچیچ باشد؛ تیمی که در رده سی و سوم فیفا قرار دارد.»

بیشتر بخوانید: خراطی: فیفا به دنبال برگزاری ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی در شهریور و مهر است

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اسکوچیچ ویلموتس کی روش سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ

روگر اشمیت پس از هفت سال دوری می‌تواند به بوندسلیگا بازگردد

طرفداری  | پس از منتفی شدن حضور ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، رالف رانگنیک نیز پیشنهاد بایرن مونیخ تا این باشگاه در یک شرایط بحرانی برای پیدا کردن جایگزین توماس توخل قرار بگیرد.

با این حال خلاف گزینه‌ها و نام‌های بزرگی که مدام پیرامون بایرن مونیخ مطرح شده‌‍اند، اکنون این باشگاه یک گزینه جدید در لیست خود دارد که کم‌تر کسی انتظارش را داشت.

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ بایرن مونیخ اکنون می‌خواهد با قدرت کامل برای روگر اشمیت سرمربی 57 ساله بنفیکا اقدام کند. سرمربی سابق بایرلورکوزن و سالزبورگ اتریش تا سال 2026 با این باشگاه پرتغالی قرارداد دارد و یک بند فسخ 30 میلیون یورویی نیز در این قرارداد گنجانده شده است.

با این حال بنفیکا چندان از او راضی نیست و به همین خاطر جذب او برای باواریایی‌ها چندان دشوار نخواهد بود. از سوی دیگر، نام اشمیت در گذشته نیز در جلسات مدیران بایرن مونیخ مطرح شده اما هیچ‌گاه یک گزینه اصلی برای این باشگاه نبود. با این حال اکنون اشمیت در صدر لیست مونیخی‌ها قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟