Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:18:18 GMT

آزار و اذیت ۴۰ زن به دست استاد دانشگاه

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۱۵۷

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، ماجرای این زن و مرد که عنوان «دکتر» نیز دارند ، از چندین ماه قبل زمانی در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفت که قاضی غلامعلی صادقی (دادستان وقت مشهد) در پی دریافت گزارش های غیرمستقیم و محرمانه، مبنی بر سوءاستفاده مدیران دو دفتر مشاوره روان شناسی از زنان دارای تالمات روحی، دستورات ویژه ای را برای پیگیری غیرمحسوس با رعایت همه جوانب قانونی و شرعی صادر کرد و بدین ترتیب تحقیقات گسترده ای آغاز شد تا این که با جمع آوری اسناد و مدارک و شکایت برخی از زنان جوان، مرد ۴۰ ساله که عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه های کشور است، مراجعان خود را با ادعاهای دروغین مانند ارتباط با امام زمان (عج) یا حلول روح شیطانی، مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با به دست آمدن این سرنخ ها و گزارش مراجع امنیتی، قاضی دستور دستگیری متهمان مذکور را صادر کرد. متهمان این پرونده در حالی به دام افتادند که رسیدگی به اتهامات هولناک این افراد در مجتمع قضایی شهید رجایی مشهد وارد مرحله جدیدی شد.آنان متهم هستند که بیش از ۴۰ زن جوان را طعمه اهداف شیطانی خود کرده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا صدیقه کیانفر دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی استاد دانشگاه آزار و اذیت مشاوره عضو هیات علمی متهم ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا صدیقه کیانفر دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دربرخی از تحصن‌های مسالمت آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا، تحت حمایت پلیس برای شکنجه روحی و آزار روانی این دانشجویان تلاش می‌شود.
در دانشگاه لس آنجلس ایالت کالیفرنیا وقتی که ده‌ها دانشجوی حامی مردم غزه در چادرهایش شان تحصن کرده بودند، ده‌ها صهیونیست و طرفدار رژیم صهیونیستی، صدای گریه یک کودک گرسنه غزه را از بلندگوی خود به سمت چادر‌های آنان پخش کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در شیکاگو، پلیس با سرکوب تحمع مسالمت امیز دانشجویان موسسه هنری این شهر، ۶۸ نفر از انان را دستگیر کرد.
در دانشگاه ویرجییای آمریکا هم تجمع مسالمت آمیز دانشجویان با سرکوب پلیس روبرو شد و پلیس ۲۵ دانشجو را دستگیر کرد.

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت