Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:09:31 GMT

ذخیره سازی 480 تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۳۶۵

ذخیره سازی 480 تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری با اشاره به ذخیره سازی 480 تن مرغ منجمد در این استان، گفت: روند خرید و ذخیره‌سازی مرغ منجمد تا زمان به تعادل رسیدن و تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار ادامه دارد

به گزارش جماران، بهروز آل‌مومن از خرید تضمینی و انجماد حدود ۱۸۲ تن گوشت مرغ، همزمان با شیوع ویروس کرونا و کسادی بازار مصرف خبر داد و گفت: این شرکت حمایتی در خرید مرغ مازاد مرغداران تا پایان فصل بهار امسال، هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از رونق تولید و جلوگیری از ضرور زیان تولیدکنندگان، مرغ از مرغداران با قیمت مصوب دولتی خریداری و در قالب ذخایر راهبردی نگهداری می‌شود.

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری افزود: روند خرید و ذخیره‌سازی مرغ منجمد تا زمان به تعادل رسیدن و تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار ادامه دارد و هیچ محدودیتی در انعقاد قرارداد تحویل مرغ منجمد یکهزار و  ۲۰۰ گرم تا یکهزار و  ۸۰۰ گرمی از سوی مرغداران، اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و زنجیره‌های تولید مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام وجود ندارد.

وی، با بیان اینکه برای جلوگیری از کاهش غیرمتعارف قیمت گوشت مرغ و پیشگیری از ضرر و زیان مرغداران استان ناشی از این کاهش قیمت، خرید تضمینی گوشت مرغ از  ابتدای سال جدید آغاز شده است، افزود: تولیدکنندگان گوشت مرغ می‌توانند برای انعقاد قرارداد مستقیم و یا از طریق اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و یا زنجیره‌های تولید مرغ به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری مرغ منجمد ذخیره سازی مرغ سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پشتیبانی امور دام ذخیره سازی مرغ منجمد گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با هدف عینیت بخشیدن به شعار سال و در جهت کمک به رشد تولید تصمیمات و اقدامات خوبی در شرکت آب و فاضلاب صورت پذیرفته است.

مهندس کریمی افزود: ۹۵ درصد درخواست های انشعابات غیر خانگی تحت عنوان انشعابات خاص که جهت راه اندازی کارگاه ها، گلخانه ها و... به شرکت آب و فاضلاب از سراسر استان در سال گذشته ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت.

وی در خصوص روند واگذاری انشعابات خاص گفت کلیه درخواستها توسط کارشناسان این شرکت مورد بازدید میدانی و ارزیابی فنی قرار می گیرند و پس از اخذ مدارک و جمع آوری اطلاعات مربوطه، پرونده تکمیل شده و جهت بررسی نهایی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون مربوطه ارسال می گردد.

وی افزود: در کمیسیون انشعابات خاص (غیرخانگی) در سال گذشته تعداد ۳۶۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن با ۹۵٪ درخواست های متقاضیان موافقت شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: ۴۰مورد از انشعابات خاص مورد درخواست نیز برای بررسی مجدد با نظر مساعد ارجاع داده شده است.

مهندس کریمی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان همواره در تلاش است تا امسال هم در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با ارایه خدمات مناسب، زمینه را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر با مشارکت مردم در استان چهارمحال و بختیاری فراهم نماید.

مهندس تقی صالحی زاده مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع آب و دبیر کمیسیون انشعابات خاص نیز در این خصوص گفت:تنها علت عدم موافقت با تعداد محدودی از درخواست های انشعابات خاص مورد تقاضا، فراهم نبودن شرایط فنی برای واگذاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903312

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور