Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:01:55 GMT

سرنوشت نامشخص دروازه بان ایرانی در فوتبال آلمان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۵۵۹

سرنوشت نامشخص دروازه بان ایرانی در فوتبال آلمان

دروازه بان ایرانی- آلمانی این روزها در یک دوراهی قرار گرفته که آینده فوتبالش را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، دانیل داوری دروازه بانی که زمانی در آینتراخت برانشوایگ در بوندسلیگای یک به میدان می رفت و روزهای خوبی را پشت سر می گذاشت بعد از حضور در ترکیب تیم ملی ایران به تدریج روند نزولی در پیش گرفت و حالا در 32 سالگی در اوبرهاوزن، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ‌های نیمه‌حرفه‌ای آلمان و دسته چهارم این کشور بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوری که تا تابستان آینده با این تیم قرارداد دارد این روزها در شرایط چندان مشخصی نیست. او درحالی که یکسال از قراردادش باقی مانده، می‌گوید: «فعلا با اوبرهاوزن قرارداد دارم و قرار است فوتبالم را در این باشگاه ادامه دهم. البته با توجه به شیوع کرونا همه چیز به‌هم‌ریخته و نمی‌توان از هیچ چیز مطمئن بود.» 


مدیر ورزشی باشگاه اوبرهاوزن نیز درباره داوری گفته که او یکسال دیگر قرارداد دارد اما نمی داند با وضعیت پیش آمده و شیوع کرونا آینده باشگاه چه خواهد شد. با این شرایط مشخص نیست داوری چه سرنوشتی را در فوتبال آلمان پیدا خواهد کرد.

تیم ملی ایران دانیل داوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران دانیل داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه ذوب آهن، با نظر کارشناسان داوری، در دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم، یک آفساید اشتباه از بازیکن ما گرفته شد و دو پنالتی نیز برای سبزپوشان اصفهانی اعلام نشد که می‌توانست پیروزی پرگل‌تری را در خانه برای شاگردان محمد ربیعی رقم بزند.

البته انتشار این ویدئو به منزله اعتراض به امر سخت قضاوت نیست و تنها برای اطلاع رسانی به هواداران محبوب ذوب‌آهن و اهالی فوتبال است ولی با این حال، باز هم ادامه می‌دهیم.

لازم به ذکر است که ذوب آهن این بازی را با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

کد خبر 6086957

دیگر خبرها

  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • سوت سرنوشت