Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه کتاب «رهنما» که در سه جلد به بیان ظرایف و ریزه‌کاری‌های یک زندگی سالم و الهی بر اساس زندگی شخصی و اجتماعی فقیه عارف مرحوم علامه آیت الله سیدمحمدحسین حسینی طهرانی می‌پردازد، منتشر شد.

علامه آیت الله حسینی طهرانی از معدود اعاظمی بودند که توانستند در عصر غیبت به لطف الهی و عنایت ولیّ الله الاعظم أرواحنا له‌الفدآء و به برکت تتلمذ نزد نوادر علما و فقهاء و اولیا کامل پروردگار چنان بر قلّه فقه الله الأکبر ظفر یافته و در آن مقام منیع متمکّن گردند که حتّی تصوّر آن برای غیر اهل الله میسور نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود پیرامون ایشان فرموده اند: خبر رحلت عالم عامل ربّانی، و سالک مجاهد روحانی، آیةالله حاج سیدمحمدحسین طهرانی را با اندوه و افسوس بسیار دریافت کردم و عمیقاً متأسّف و مصیبت زده شدم. ایشان از جمله فرزانگان معدودی بودند که مراتب برجسته علمی را با درجات والای معنویّت و سلوک توأما دارا بودند، و در کنار فقاهت فنّی و اجتهادی، به فقه الله الأکبر نیز که از مقوله شهود و محصول تجربه حسّی و مجاهدت معنوی است نیز نائل گشته بودند. فقدان آن عزیز برای آشنایان و ارادتمندانشان خسارتی دردناک و غمی هائل است. این جانب با قلبی اندوهگین و ملول به شما آقازادگان محترم و والده محترمه و دیگر فرزندان و اخوان و کسان و نزدیکان و نیز دوستان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم، و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و حشر با احبّه و اولیا را مسألت می‌کنم.

جلد اول کتاب به مباحث چگونگی سیر و سلوک و ضروریات مسیر حرکت به‌سوی خداوند می‌پردازد.

جلد دوم مشتمل بر مباحث فردی و خانوادگی است که چگونگی یک زندگی سالم و الهی در آن بیان شده است.

در جلد سوم مخاطب می‌خواند که برای حرکت به سوی خداوند، باید مراودات اجتماعی و سیاسی خود را چگونه تنظیم کند.

در این دورۀ سه جلدی سعی شده است، تا نکات و ظرایف یک زندگی الهی بصورت پاسخ به سوالات مهم و اساسی بیان شود.

قیمت این دورۀ سه جلدی ۱۱۰ هزار تومان است.

کد خبر 4934660

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب سبک زندگی ایرانی اسلامی ماه رمضان ۹۹ ویروس کرونا روز قدس برنامه تلویزیونی سوره قرآن کنفرانس بین المللی دعا و نیایش فلسطین شب قدر معرفی کتاب نشست علمی روز جهانی قدس عید سعید فطر فلسفه سه جلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو