Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@08:17:41 GMT

جایگاه متزلزل فرهاد / لیگ برتر کرونایی شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۹۲۰

جایگاه متزلزل فرهاد / لیگ برتر کرونایی شد

بعد از مثبت شدن تست چندین بازیکن لیگ برتری، برگزاری این مسابقات بار دیگر در هاله از ابهام قرار گرفت.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه هفت خردادماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "چهار سال است در فوتبال ایران حکومت می‌کنیم" به واکنش جالب شجاع خلیل زاده به ادعای حکومتی بودن تیم پرسپولیس پرداخت، واکنشی که در آن مدافع پرسپولیس عیناً این تیم را قهرمان فصل جاری لیگ برتر نیز قلمداد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"تست کرونا لیگ برتر مثبت شد" به زمزمه‌ها در مورد بازنگری در برگزاری لیگ بعد از موارد جدید ابتلاء به کرونا در بازیکنان پرداخت، اتفاقی که با توجه به مثبت شدن این تعداد از بازیکنان دور از انتظار نیز نیست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "باید توافقی بر پایه جان انسان‌ها صورت بگیرد" به واکنش حمید استیلی به ادامه لیگ برتر پرداخت، کسی که همچون بسیاری دیگر شروع لیگ برتر را منوط به رعایت اصول بهداشتی می‌داند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جایگاه متزلزل فرهاد" به تعداد بالای شایعات نیمکت استقلال پرداخت، شایعاتی که جایگاه مجیدی را بیش از پیش متزلزل می‌کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"می‌خواهند ما را بفرستند کانون کرونا! " به اعتراض نامجو مطلق به برگزاری لیگ برتر و بازی استقلال با فولاد پرداخت، اعتراضی که بعد از مثبت شدن تست پنج بازیکن فولاد صورت گرفته است و بی راه نیز نیست.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"چهار سال در انتظار نقش شماره یک پرسپولیس بودم" به امیدواری بوژیدار رادوشویچ به جایگزینی علیرضا بیرانوند با او پرداخت، امیدواری که بعد از گذشت چهار سال و تعداد بازی‌های کم حالا می‌تواند محقق شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "ما انصراف نمی‌دهیم، تا آخرین دیدار مبارزه می‌کنیم" به موضع رسمی باشگاه سپاهان در مورد احتمال انصراف برخی تیم‌ها از لیگ برتر پرداخت، اظهار نظری شجاعانه که نشان می‌دهد تیم ژنرال بیش از پیش برای قهرمانی لیگ تلاش خواهد کرد.

"سبز سبزم" با عنوان "مگر بازیکنان تیم‌ها در تمرین کرونا گرفته اند که می‌خواهند از مسابقات انصراف دهند" به اظهار نظر فرشاد محمدی مهر به درخواست برخی باشگاه‌ها مبنی بر تعطیلی لیگ پرداخت، اظهار نظری که نشان می‌دهد ذوب آهن نیز رغبت زیادی برای ادامه لیگ دارد.

کد خبر 425748

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

در گزارش خبرورزشی آمده است: گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال