Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:29:30 GMT

بهره برداری از آزادراه بیستون-حمیل تا پایان سال 1401

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۵۹۷۹

بهره برداری از آزادراه بیستون-حمیل تا پایان سال 1401

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل آزادراه بیستون-کرمانشاه-قزانچی-حمیل تا پایان سال 1401 خبر داد.

مسعود شریفی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه ساخت آزادراه همدان-کرمانشاه نیازمند تامین اعتبار بالایی است، گفت: قرار است این آزادراه توسط بخش خصوصی احداث شود.

وی احداث این آزادراه توسط تنها یک سرمایه گذار بخش خصوصی را با توجه به هزینه بالای آن کاری سخت دانست و تصریح کرد: در همین راستا این مسیر قطعه بندی شده و قرار است هر بخش از مسیر توسط یک سرمایه گذار بخش خصوصی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر جذب سرمایه گذاری برای قطعه بیستون-کرمانشاه-قزانچی و حمیل را به طول 140 کیلومتر داشته ایم و کار در این مسیر با پیشرفت 15 درصدی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه سرمایه گذاری این پروژه را دو هزار میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: باید از این میزان 70 درصد آن توسط بخش خصوصی و 30 درصد مابقی توسط دولت تامین شود.

به گفته شریفی قرارداد این پروژه سه ساله بوده و قرار است آزادراه بیستون-حمیل تا پایان سال 1401 به بهره برداری برسد.

این مسئول با اعلام آمادگی برای ورود بخش خصوصی در سایر قطعات آزادراه همدان-کرمانشاه، گفت: چشم انتظار حضور بخش خصوصی در ساخت این پروژه هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آزادراه اداره راه و شهرسازي كرمانشاه منطقه کرمانشاه بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

حسن محمدی ادیب گفت: در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از چهار بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شده است.

به گفته او، خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا واگذار می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌ های کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال