Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@02:57:45 GMT

تکه تکه کردن مردم در کنگو

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۲۰۴

تکه تکه کردن مردم در کنگو

برخی منابع از حمله یک گروه احتمالا تکفیری به شمال شرق کنگو و تکه‌تکه کردن مردم خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع محلی، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که یک گروه احتمالا تکفیری، با حمله به یک روستا در شمال شرق کنگو با داس مردم را تکه تکه کردند.

رهبر یک انجمن محلی در این خصوص به خبرگزاری «رویترز» گفت: «یک گروه احتمالا تکفیری، دست‌کم هفده تن را در ساعات اولیه صبح در حمله به روستای "ماکوتانو" در اقلیم "ایتورو" در ۱۰۰ کیلومتری جنوب غربی شهر "بونیا" کشتند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جیلی جوتابو» رئیس یک سازمان محلی با اشاره به این حمله گفت: «آنها چند تیر به هوا شلیک کردند و هنگامی که ساکنان در حال فرار بودند برخی از آنها را گرفتند و با داس تکه‌تکه کردند».

دیدبان «کیفوسیکورتی» نیز در این خصوص گزارش داد که دست‌کم هفده تن در این حمله کشته‌ شدند؛ اما با این حال، جیلی جوباتو گفت که تعداد افراد کشته شده بسیار بیشتر از این تعداد اعلام شده است.

مقامات محلی سودان از واکنش به این اقدام خودداری کردند.

پیشتر، جماعت موسوم به «نیروهای دموکراتیک هم‌پیمان» پس از آنکه ارتش کنگو عملیات بیرون راندن آنها را از پایگاه‌های نزدیک به مرز اوگاندا آغاز کرد، این گرو درست از اواخر ماه اکتبر سال گذشته صدها تن را کشت.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا کنگو تکه تکه کردن داس تکه تکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه را به شهادت رساند.

منابع خبری گزارش دادند که «محمد بسام الجمل» خبرنگار فلسطینی حاضر در رفح در نتیجه جراحت‌های وارده بر اثر حمله شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الجنینه» در شرق رفح به شهادت رسیده است. به این ترتیب شمار شهیدان این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ۶ نفر افزایش یافته است.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهیدان رسانه در نوار غزه از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی به ۱۴۱ نفر می‌رسد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله‌های وحشیانه خود به نوار غزه با هدف ممانعت از انتشار اخبار جنایت‌های شنیع این رژیم، به کشتار عامدانه خبرنگاران حاضر در نوار غزه اقدام کرده است.

کد خبر 6088329

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد