Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ مجید صالح پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: معیار مجاز بودن شیشه دودی برای خودروها، تشخیص راننده و سرنشین از فاصله ۳ متری از طرفین خودرو توسط کارشناس راهنمایی و رانندگی است.

سرهنگ صالح پور افزود: در صورت عدم تشخیص راننده و سرنشین از فاصله ۳ متری، شیشه دودی غیر مجاز محسوب و ضمن صدور قبض جریمه، راننده ملزم به رفع اثر شیشه دودی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه به خودرو‌های دارای شیشه دودی غیرمجاز در مراکز تعویض پلاک خدمات ارائه نمی‌شود، گفت: این محدودیت تا رفع کامل برچسب شیشه دودی ادامه دارد و در مورد خودرو‌های وارداتی و تولید داخل دارای شیشه دودی فابریک نیز به شرط تشخیص راننده و سرنشینان خودرو از فاصله ۳ متری، ارائه خدمات بدون اشکال است.

سرهنگ صالح پور افزود: با اصنافی هم که اقدام به عرضه اقلام غیرمجاز از جمله شیشه دودی غیر مجاز می‌کنند، بر اساس قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیشه دودی پلیس راهنمایی و رانندگی مراکز تعویض پلاک خلافی خودرو شیشه دودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • ببینید| تست تصادف خودروی «چری» با سقوط از ارتفاع ۳۲ متری
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • ابزارهای قانونی برخورد با اخلالگران بازار مسکن تدوین شد
  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است
  • خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم