Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@14:47:13 GMT

فردا دومین جلسه علنی مجلس یازدهم برگزار میشود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۳۲۱

فردا دومین جلسه علنی مجلس یازدهم برگزار میشود

به گزارش صدای ایران، حجت الاسلام سید رضا تقوی در پایان اولین جلسه رسمی مجلس یازدهم گفت: ما در هیات رئیسه سنی به صورت مفصل این بحث را مطرح کردیم که آیا جلسه بعدی مجلس فردا پنج‌شنبه باشد یا یکشنبه آینده و قرار شد در این باره از مجلس استمزاج کنیم.

وی افزود: برای این که حق کسی اجحاف نشود دلایل این دو نظر را می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنهایی که می‌گویند جلسه بعدی پنجشنبه برگزار شود استدلالشان این است که اگر کار را زودتر شروع کنیم پیامی به مردم دارد که ما در کار جدی هستیم و از وقت بیشتر استفاده می‌کنیم و آنهایی هم که می‌گویند جلسه بعدی یکشنبه باشد استدلالشان این است که فرصت بدهید تا نمایندگان بهتر همدیگر را بشناسند و عجله نکنیم زیرا امروز شعب تشکیل می‌شود و نمایندگان در شعب مشغول هستند ضمن این که فرصت بیشتری برای کاندیداهای هیات رئیسه وجود دارد که نمایندگان آنها را بهتر بشناسند.

سیدرضا تقوی در پایان برگزاری جلسه در روز پنجشنبه را به رای مجلس گذاشت که  اکثریت نمایندگان با قیام با آن موافقت کردند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط