Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال از ارجاع طرح تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها به قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن زمانی در مورد اینکه آیا برای انتخاب اعضای هیأت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضابطه خاصی وجود دارد، اظهار داشت: برای انتخاب این افراد ضابطه‌ای نیست که بر اساس آن اعضای هیأت مدیره مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید معیارهای دیگری دارند که باید از آن‌ها سؤال کنید.

وی در مورد این که مجتبی محرمی اعلام کرده اگر آیت‌الله رئیسی به مسائل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورود کند اعدام حکمی است که باید برای متخلفان در نظر گرفته شود، گفت: با اعدام زیاد موافق نیستم چون کارهایی که در این دو باشگاه انجام می‌شود، در حد اعدام نیست!

عضو مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با رادیو جوان، در خصوص اینکه تخلفات افراد در این دو باشگاه در حد پیچاندن گوش است، عنوان کرد:‌ بله، تصمیماتی که در این دو باشگاه گرفته می‌شود، میلیارد‌ها تومان به آنها ضرر می‌زند؛ مثلاً فلان مربی با باشگاه قرارداد دارد و ما تصمیم می‌گیریم که او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اخراج کنیم.

عضو اسبق هیأت مدیره استقلال در خصوص اینکه مجلس چه زمانی می‌خواهد به مسائل این دو باشگاه ورود کند، گفت: مجلس دهم طرح تحقیق و تفحص از این دو باشگاه را کلید زد و گزارش خوبی هم تهیه شد. رسانه‌ها باید به عنوان صدای هواداران باشند. این گزارش در اختیار قوه قضائیه است. یک گزارش رسمی است که مجلس به آن رأی داده و به قوه قضائیه ارجاع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس حسن زمانی دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی گفت: با توجه به همکاری وی و اینکه او بیش از ۱۰ سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد.

ایرنا نوشت: اصغر جهانگیر افزود: درخواست عفو محکوم علیه توسط دادگستری استان تهران از ریاست قوه قضاییه مطرح شد و با تأیید و موافقت رهبر معظم انقلاب حکم اعدام وی نقض و حکم وی به ۲۰ سال حبس تبدیل شد.

۴٧۴٧

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901299

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • دلیل نقض حکم اعدام بابک زنجانی چه بود؟
  • استرداد اموال و بدهی های بابک زنجانی؛ زمینه تبدیل اعدام به ۲۰ سال حبس!
  • حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • «نقض حکم اعدام» بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • بابک زنجانی اعدام نمی‌شود؟+جزئیات