Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@04:10:22 GMT

حشد الشعبی مسئول اطلاع رسانی داعش را دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۵۱۴

حشد الشعبی مسئول اطلاع رسانی داعش را دستگیر کرد

وبگاه خبری الحشد الشعبی از دستگیری مسئول اطلاع‌رسانی داعش در استان صلاح الدین عراق خبر داد.

به گزارش مشرق، وبگاه خبری الحشد الشعبی گزارش داد که مسئول اطلاع رسانی داعش در استان صلاح الدین (شمال بغداد) دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: حشد الشعبی: هیچ نیازی به پروازهای ائتلاف آمریکایی نداریم عملیات حشد الشعبی در نزدیکی مرز با ایران

طبق این گزارش، یک گروه از تیپ ۴۳ الحشد الشعبی موفق شد با ایجاد کمین «ایوب عدای العانی» مسئول اطلاع‌رسانی داعش را در استان یادشده دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش‌ها، ایوب عدای العانی در بسیاری از عملیات‌های جنایت‌کارانه علیه شهروندان و نیروهای امنیتی عراق بویژه در استان صلاح الدین دست داشته است.

در همین ارتباط، ارتش عراق نیز طی بیانیه‌ای خبر داد که در نزدیکی بغداد، چهار سرکرده مهم داعش را به هلاکت رسانده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت داعش الحشد الشعبی عراق دستگیری حشدالشعبی عراق داعش ارتش عراق مسئول اطلاع رسانی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح

به گزارش ورزش سه"، تساوی هفته قبل لیورپول و وستهم که با ‏نتیجه 2-2 به دست آمد تحت‌الشعاع یک اتفاق عجیب در اواخر ‏مسابقه قرار گرفت: درگیری لفظی بین محمد صلاح و یورگن کلوپ ‏کنار خط طولی زمین. ‏

از آن روز همه به دنبال این هستند که مشخص شود بین کلوپ و ‏صلاح چه کلماتی رد و بدل شده است. کلوپ سعی کرد تنش را ‏مدیریت کند و گفت در رختکن با بازیکنش صحبت کرده و مشکل حل ‏شده است. اما صلاح نظر دیگری داشت و گفت اگر صحبت کند آتش ‏به پا خواهد شد. ‏

در هر صورت کلوپ روز جمعه گفت هرگونه اختلاف با صلاح صحت ندارد و این دو همه چیز را فراموش کرده‌اند. مربی قرمزها تاکید کرد که تمرکز اصلی روی سه پیروزی در سه بازی باقی‌مانده است و اولی نیز همین امشب برابر تاتنهام خواهد بود.

طبق گزارش منابع نزدیک به لیورپول، امروز محمد صلاح از ابتدا در ترکیب لیورپول قرار خواهد گرفت و خبری از نیمکت‌نشینی او نیست. مربی آلمانی بار دیگر به ستاره مصری خود اعتماد خواهد کرد و بر خلاف بازی با وستهم به او در ترکیب ثابت میدان می‌دهد. بهترین فرصت برای درخشش صلاح در فصلی که برای لیورپول پایان خوبی نداشت و قهرمانی لیگ را از دست رفته می‌بیند.

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه