Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت وزیر علوم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر رحمت صادقی

رئیس محترم دانشگاه کردستان

با سلام
خبر درگذشت همکار ارجمند دکتر مصطفی خرم‌دل عضو هیئت علمی بازنشسته آن دانشگاه موجب تأسف و تالم اینجانب گردید.

اینجانب به نمایندگی از جامعه علمی و دانشگاهی کشور، این ضایعه را به جناب‌عالی، همکاران محترم و خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و از خداوند متعال، رحمت و غفران الهی برای ایشان مسألت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراتب تسلیت اینجانب را به بازماندگان آن مرحوم ابلاغ فرمائید.

دکتر مصطفی خرم‌دل از دانشوران و قرآن‌پژوهان مشهور کردستان بود و از وی بیش از یک‌صدهزار صفحه تألیف و ترجمه در حوزه‌های تفسیر قرآن، فقه، کلام، ادبیات عربی، ادبیات فارسی، ادبیات کردی و… به یادگار ماندە است.

کد خبر 4935213 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه کردستان عضو هیأت علمی وزیر علوم پیام تسلیت ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران سازمان سنجش امتحانات پایان ترم آموزش مجازی دانشگاه های ایران کنکور 99 دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه های علوم پزشکی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام بدین شرح است:
«انالله و انا الیه راجعون چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفت و گو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت‌های جوانان‌مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی