Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@00:22:49 GMT

تجهيز بيمارستان تخصصى الكفيل به تكنولوژى فتوتراپى

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۶۶۶۴

تجهيز بيمارستان تخصصى الكفيل به تكنولوژى فتوتراپى

مرکز بیماریهای پوستی در بیمارستان تخصصی الكفيل از به روزترین تکنولوژی هایی برخوردار است که به حل همه مشکلات ناشی از بیماری‌های پوستی کمک می کند و دستگاه مخصوص فتو تراپى یکی از این موارد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز بیماریهای پوستی در بیمارستان تخصصی الكفيل از به روزترین تکنولوژی هایی برخوردار است که به حل همه مشکلات ناشی از بیماری‌های پوستی کمک می کند و دستگاه مخصوص فتو تراپى یکی از این موارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صادق جعفر، پزشک متخصص در بیمارستان الكفيل در این رابطه اظهار داشت، بیمارستان ‌تخصصی الکفيل جدیدترین تکنولوژی های پزشکی و ملزومات ضروری را فراهم کرده است که به درمان همه بیماری های پوستی که برخی اوقات صعب العلاج است کمک می کند از جمله این تکنولوژی‌ها دستگاه مختص فتوتراپی است که در درمان بیماریهای پسوزياريس، پيسى، آلرژی و برخی موارد از بيمارى هاى همراه با نارسایی های کلیوی و کبدی از جمله افزایش اسیدها و سموم و نیز انواع سرطان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

وی اظهار داشت: تعداد جلسات بر حسب هر مورد تعیین می شود زیرا برخی موارد نیازمند دستگاه فتوتراپی هستند.

 

صادق جعفر عنوان کرد: این مرکز دارای تیم های پزشکی و پرستاری متشکل از بانوان و آقایان است تا در هر دو جنسیت امکان درمان فراهم شود.

 

شایان ذکر است، بیمارستان تخصصی الكفيل احیاناً برخی پزشکان و متخصصان دانشمند در تخصصهای مختلف و همچنین برخی بیماران را برحسب وضعیت هرکدام پذیرش می‌کند که این امر تاثیر مثبتی بر بخش پزشکی عراق داشته و موجب کاهش هزینه های دستمزد عمل های جراحی و مشکلات سفر به خارج از کشور شده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: کفیل کربلای معلی کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر نیاز جدی خوزستان به بیمارستان ویژه چشم گفت: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده است علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

محمدحسین سرمست اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و بیش از ۳۰ عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

دیگر خبرها

  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر