Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:44:38 GMT

نیکبخت واحدی: برانکو می خواست من را خراب کند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۰۷۲

نیکبخت واحدی: برانکو می خواست من را خراب کند

هافبک سابق تیم ملی می گوید ترس از پرواز در کنار اختلاف با برانکو باعث شد او جام جهانی را از دست بدهد.

علیرضا نیکبخت واحدی در مورد صحبت هایش در برنامه دورهمی که گفته بود به خاطر ترس از پرواز جام جهانی را از دست داده است به ورزش سه گفت: بله من واقعا از پرواز می ترسیدم ولی نمی توانم کتمان کنم که با برانکو هم مشکل داشتم و دیگر همه چیز دست به دست هم داد تا به تیم ملی نروم و در جام جهانی حضور نداشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

او در مورد اینکه برانکو چه مشکلی با او داشت هم گفت: به هرحال مشکل ما از بازی های آسیایی بوسان شروع شد. ایشان از همان اول من را دوست نداشتند و بازیکنان خودشان را بازی می دادند. همین شد که من هم دیگر به سیم آخر زدم و گفتم خداحافظ تیم ملی و به جام جهانی نرفتم.

 

هافبک سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که بازیکنان برانکو چه کسانی بودند هم گفت: دیگر همه می دانند که دوره برانکو یک عده بازیکن جنوبی باندی تشکیل داده بودند که آقای برانکو فقط آنها را دعوت می کرد و من هم جایی در این لیست نداشتم. در تیم ملی بودم هم اصلا به من بازی نمی رسید و به همین دلیل ترجیح دادم بروم.

 

وی افزود: یادم هست آقای برانکو در پست من از بازیکنی به نام ستار زارع استفاده می کرد. فکر می کنم با یک مقایسه ساده می توانید متوجه شوید تصمیم ایشان درست بوده است یا نه.

 

نیکبخت واحدی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه جام جهانی را از دست داده است پیشیمان نیست هم گفت: اشتباهی بود که انجام دادم و انشاالله در مربیگری آن را جبران می کنم. من سعی می کنم در آینده مشکلاتی که داشتم را جبران کنم.

 

هافبک سابق تیم ملی در مورد اینکه آیا جام جهانی چین را هم به دلیل ترس از پرواز از دست داد یا نه هم گفت: من اصلا به این بازی ها دعوت هم نشدم و در آن زمان بحث ترس از پرواز اصلا مطرح نبود.

عمان برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) تیم ملی عمان علیرضا نیکبخت واحدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عمان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان علیرضا نیکبخت واحدی نیکبخت واحدی ترس از پرواز جام جهانی تیم ملی هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

کنگره آمریکا با ارائه طرحی خواستار توقف کمک نظامی این کشور به رژیم صهیونیستی شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074454 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!