Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@02:21:30 GMT

مردی که همسرش را کشته بود بعد از هشت ماه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۱۳۹

مردی که همسرش را کشته بود بعد از هشت ماه دستگیر شد

ساعت24- سرهنگ کاکاوند از دستگیری عامل قتل خانوادگی در شهرستان پیشوا پس از گذشت ۸ ماه خبر داد.

سرهنگ احمد رضا کاکاوند، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پی اعلام مفقودی یک نفر خانم در تاریخ هفتم شهریور ماه ۱۳۹۸ و پیدایش جسد فرد مفقودی در یک خودرو سوخته پس از گذشت ۶ روز در حوالی بیابان‌های پشت دانشگاه آزاد پیشوا، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا  افزود: پس از انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، وقوع قتل عمد برای پلیس محرز شد.

او گفت: با بررسی‌های به عمل آمده و بازجویی از خانواده مقتول مشخص شد متوفی از چندی پیش با همسر خود اختلاف داشته و روز بعد از وقوع قتل همسر مقتول نیز به اتهام تیر اندازی با سلاح شکاری و مجروح کردن ۲ نفر روانه زندان می‌شود.

سرهنگ کاکاوند بیان کرد: با هماهنگی مقام قضائی همسر مقتول جهت تحقیقات بیشتر از زندان به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجوی‌های تخصصی به عمل آمده با توجه به تناقض در گفته هایش در نهایت به ارتکاب قتل با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را از ارتکاب این قتل مسائل اخلاقی عنوان کرده است، گفت: متهم با همراهی دوست خود همسرش را به بیابان‌های اطراف شهرستان پیشوا می‌برد و پس از ضرب و شتم و ضربه به سر وی را به قتل می‌رسانند و با همان خودرو جسد را آتش می‌زنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با بیان اینکه متهم به همراه همدست خود جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قضائی تحویل مراجه ذیصلاح شده، افزود: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شهرستان پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان