Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته تیم فوتبال بورسیا دورتموند در دیدار "درکلاسیکر" و در راه قهرمانی بوندس لیگا، مغلوب تیم فوتبال بایرن مونیخ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از چند ماهی که رقابت‌های ورزشی مختلف جهان از جمله فوتبال تعطیل بود، حالا چند هفته‌ای می‌شود که لیگ فوتبال آلمان زودتر از بقیه لیگ‌ها آغاز شده است.

در بوندس لیگا شرایط جدول بسیار حساس و پیچیده شده است که تیم‌های بایرن، دورتموند، لایپزیش، گلادباخ و شال که، پنج تیم بالای این جدول هستند که از شانس قهرمانی برخورد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته در حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی هفته ۲۶ بوندس لیگا در دربی درکلاسیکر زردهای دورتموند میزبان رقیب قدرتمند خود بایرن مونیخ بودند.

با وجود بازی برابر هر دو تیم و حتی برتری زنبورها، این شاگردان فلیک بودند که در دقیقه ۴۳ با اشتباه فاحش دروازه بان سوئیسی تیم رقیب، توسط کیمیش به گل رسیدند و با حفظ همان یک گل تا پایان بازی، ۳ امتیاز مهم به اندوخته خود اضافه کردند.

آن زمانی که فوتبال برایمان یک چیز عادی و روزمره بود با آن زندگی می‌کردیم هیچ وقت فکرش را نمی‌کردیم که با دیدن یک مسابقه‌ی فوتبال بدون تماشاگر و بدون حلقه‌های خوشحالی بعد گل بازیکنان، انقدر خوشحال شویم.

بایرن مونیخ فلیک، بعد از وقفه‌ای که ایجاد شد هم نشان داد همان تیم هجومی و مدعی سابق است. بایرن می‌خواهد هشتمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ را کسب کند. آنها ۵ بازی پیاپی را با برد پشت سر گذاشته و در ۱۳ بازی اخیرشان در لیگ شکست نخورده بودند که با بازی دیشب، این عدد به ۱۴ رسید.

دورتموند هم تا قبل از بازی با بایرن به کسب پیروزی‌های امیدبخش ادامه می‌داد و جدی ترین تعقیب کننده بایرن مونیخ به شمار می‌رود. دورتموند فاوره به دنبال جبران شکست ۴ بر صفر در بازی رفت بود که باز هم موفق نشد.

دورتموند در دیدارهای خانگی اخیرش برابر بایرن مونیخ ۲ پیروزی، ۳ شکست و ۲ تساوی داشته است که با بازی شب گذشته، یک باخت دیگر به کارنامه زنبورها اضافه شد.

الان با نتیجه به دست آمده مونیخی‌ها با ۶۴ امتیاز به صدر جدول چسبیده‌اند و پشت سر آنها هم دورتموند با ۵۷ امتیاز قرار دارد. با این اوضاع بایرنی‌ها کار سختی برای تکرار همان کار همیشگی که قهرمانی در لیگ است را ندارند.

مهم‌ترین نکته بازی شب گذشته، برگزاری این دیدار مهم بدون تماشاگر بود، همه در وستفالن از مدت‌ها پیش انتظار این بازی را می‌کشدند، اما هیچکس به فوتبال بدون تماشاگر عادت ندارد.

در بازی شب گذشته خالی بودن سکوهای یکی از پرشور ترین ورزشگاه‌های اروپا با آن دیوار زردش، به دشت علاقه مندان را آزار می‌داد.

کد خبر 425779

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دورتمند تیم فوتبال بایرن مونیخ بوندسلیگا فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بایرن مونیخ شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد لورین را در خانه شکست دهد.

به گزارش مشرق در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد