Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، قرار بود فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شود که طبق جدیدترین تصمیم مدیران این گروه خودروسازی، این فروش با تأخیر چند ساعته انجام خواهد شد.

ایران خودرو در این مورد اعلام کرد: بر اساس دستور سرپرست محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت نام در طرح فروش فوق العاده محصولات شرکت ایران خودرو (بدون واریز وجه) تا تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه ضرورت اعمال تغییرات در سامانه فروش اینترنتی، فرایند انتخاب نوع خودرو جهت شرکت در قرعه کشی (بدون واریز وجه) با کمی تاخیر از امروز ۷ خرداد ماه ۹۹ تا پایان مدت ثبت نام(پایان روز ۱۴ خرداد) در سایت اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو امکان پذیر خواهد بود.

به جهت آن که زمان پیش ثبت نام و انتخاب خودرو، هیچ تاثیری در روند قرعه کشی ندارد، مجدداً به متقاضیان محترم توصیه می شود پیش ثبت نام اینترنتی و فرایند انتخاب خودرو برای قرعه کشی را زمان بندی کرده و از هر گونه عجله و شتاب در این خصوص خودداری نمایند.

تاکید می شود برای شرکت در طرح فروش فوق العاده و حضور در قرعه کشی مربوطه، نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی نیست.

همچنین گروه خودروسازی سایپا، زمان شروع فروش فوق العاده محصولات خود را ساعت ۱۱ امروز اعلام کرده است. در اطلاعیه سایپا آمده است: بر اساس دستور سرپرست محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت نام طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا (بدون واریز وجه) تا تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

فرایند انتخاب نوع خودرو جهت شرکت در قرعه کشی (بدون واریز وجه) از ساعت ۱۱ صبح امروز ۷ خرداد ماه ۹۹ تا پایان مدت پیش ثبت نام در سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا امکانپذیر خواهد بود.

به دلیل آن که زمان پیش ثبت نام و انتخاب خودرو و یا تقدم و تاخر آن، هیچ تاثیری در روند قرعه کشی ندارد، مجدداً به متقاضیان محترم توصیه می شود پیش ثبت نام اینترنتی و فرایند انتخاب خودرو برای قرعه کشی را زمان بندی کرده و از هر گونه عجله و شتاب در این خصوص خودداری کنند.

تاکید می شود برای شرکت در طرح فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا و حضور در قرعه کشی مربوطه تحت هر عنوانی نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی نیست.

طبق اعلام وزارت صنعت قرار بود متقاضیان خرید خودرو در زمان انتخاب خودرو و پیش از قرعه کشی، نیمی از مبلغ خودرو را به یک حساب جاری واریز کنند که در دقایق پایانی شب گذشته حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت دستور حذف این شرط را از فروش اینترنتی خودروسازان صادر کرد. این مسئله تغییراتی را در طراحی سایت فروش خودروسازان ایجاد کرده است.

مدرس خیابانی پیشتر شرط حذف ارائه چک صیادی از سوی متقاضیان به خودروسازان را در زمان ثبت نام برای خرید خودرو صادر کرده بود.

کد خبر 515454 برچسب‌ها خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی فروش فوق العاده محصولات طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی فرایند انتخاب انتخاب خودرو خرداد ماه ۹۹ ایران خودرو قرعه کشی پیش ثبت نام وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودرو‌های برقی سایر خودروسازان هم در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودرو‌های برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید