Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:10:51 GMT

ورود «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» به بازار نشر

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۶۸۸

ورود «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» به بازار نشر

کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» به همت جمعی از نویسندگان با بیان ساده، راهبردهای این بیانیه را تبیین می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» توسط کارگروه مکتب امام خمینی (ره) پژوهشکده باقرالعلوم (ع) و جمعی از نویسندگان گردآوری و تدوین شده است.

 

بنابر این گزارش، مقام معظم رهبری در این بیانیه بیان کرده اند: «دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید کار آزموده و پر انگیزه از انقلاب خود حراست کنید و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (اواحنا فداه) است، نزدیک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

بیانیه گام دوم فعل راهبر و امام ما است. تراز ولی فقیه، تراز جریان سازی اجتماعی و رهبری دینی است و اصل این بیانیه خودش دارد همین اتفاق را رقم می‌زند. بیانیه گام دوم یک فعل راهبردی است، لذا یکی از ضرورت‌ها بررسی ابعاد این بیانیه در افق راهبردی است.

 

اساساً گام دوم بودن این بیانیه به این معناست که گام اولی از یک مسیر طی شده است و اکنون تحلیل‌ها و توصیه‌هایی برای ورود به گام دوم مورد نیاز است. این مسیر همان مسیر راهبردی انقلاب اسلامی است.

 

یکی از جدی ترین مسائلی که با آن روبرو هستیم، فاصله ذهنی جامعه با رهبری است. فاصله‌ای که موجب می‌شود نوع کنش‌های ما با کنش‌های مورد توقع رهبری در بزنگاه‌های حساس و حیاتی تاریخ انقلاب متفاوت باشد. تا این «فهم» به وجود نیاید که چنین فاصله‌ای بین ما و ایشان وجود دارد، امیدی به تحقق بیانیه نیست. جوان مؤمن انقلابی باید در مدار تفکر و عقلانیت و اندیشه ویژه رهبری قرار گیرد تا بتواند در همان مدار حرکت و اقدام کند.

 

رهبر انقلاب می‌خواهند نوعی «خود آگاهی تاریخی و انقلابی» در ما ایجاد کنند تا دریابیم که در کدام نقطه‌ی تاریخی ایستاده ایم و به کجا می‌رویم و چه مسئولیت‌هایی بر عهده داریم. ایشان این بار به مناسبت چهل سالگی انقلاب، «ارزیابی های راهبردی» خود را درباره ی گذشته ی انقلاب و تجویزهای راهبردی را درباره ی آینده آن، در اختیار ما قرار داده اند.

 

ریشه بسیاری از مخالفت‌ها و همراهی نکردن‌ها و نق زدن‌ها به رهبری ندانستن طرح راهبردی انقلاب است. سخنان حضرت سیدالشهداء(ع) از مدینه تا کربلا، مبین این است که علت اصلی عدم همراهی بسیاری از شیعیان با ایشان، قبول نکردن طرح ایشان و پیشنهاد طرح‌های جایگزین به ایشان است.

 

کتاب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط کارگروه مکتب امام خمینی (ره) پژوهشکده باقرالعلوم (ع) گردآوری و تدوین و توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم (ع) به زیور طبع آراسته شده است.

 

 مولفین این کتاب ۱۸۱ صفحه‌ای سعی دارند تا با بیانی شیوا و ساده اهمیت و راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برای اقشار مختلف جامعه بخصوص قشر جوان تبیین و تشریح کنند.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تازه های نشر کتاب بیانیه گام دوم گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سن ایچ لیدر بازار آبمیوه و نوشیدنی ایران سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد. روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳ شرکت عالیفرد با برند سن ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن، تیم فروش و... برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابهگازدار لیموناد در بسته بندی شیشه ۲۵۰ سیسی رونمایی کرد.
لیموناد که قدمت آن به صد‌ها سال پیش در مصر بازمیگردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولینبار در دنیا بهصورت صنعتی با برند سونآپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.
امروز برند سن ایچ بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، موفق به تولید این محصول برای خلق تجرب‌های متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود شده است.

از نکات مهم و قابلتوجه در این محصول، استفاده از طعم‌عدهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن میدهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرفکننده مینماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن احساس خوشایندی برای فرد ایجاد مینماید.
نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظ‌های شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنبوجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برند‌هایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیشگام است و طی نیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکار گیری نیروی متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازار‌های داخلی و خارجی حفظ کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند