Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:00:47 GMT

شناسایی و برخورد با 18 واحد صنفی متخلف در ایلام

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۷۰۳

شناسایی و برخورد با 18 واحد صنفی متخلف در ایلام

معاون قضایی تعزیرات حکومتی ایلام، گفت: 18 واحد صنفی عطاری متخلف در ایلام شناسی شد.

حیدر ولی‌زاده معاون قضایی تعزیرات حکومتی ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در واحدهای صنفی عطاری از تاریخ 98/1/1 لغایت 99/3/6 سال‌جاری 38 مورد گشت و بیش از 60 واحد صنفی عطاری عرضه کنندگان محصولات گیاهی مورد بازرسی قرار گرفت و 18 واحد صنفی غیر مجاز شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متخلفین به معدوم شدن کالاهای غیر مجاز و غیر بهداشتی و جزای نقدی در حق صندوق دولت به مبلغ 475 میلیون ریال محکوم شده که پرونده‌های متشکله پس از صدور رای اجرای حکم شده‌اند.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی ایلام تصریح کرد :تعزیرات حکومتی در جهت پیشگیری از عرضه کالاهای سلامت محور غیر مجاز و ارتقا سلامت مصرف کنندگان با متخلفین به شدت برخورد قضایی و با هیچکس اغماض نخواهیم کرد.

ولی زاده در پایان از مردم و هم استانی‌های عزیز درخواست کرد که در هنگام خرید به برچسب سلامت و تاریخ تولید و انقضا دقت نماید و از خرید کالاهای دست ساز بدون برچسب سلامت و نظارت پزشک خودداری کنند.

انتهای پیام/ 970813

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام شناسایی سلامت تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد