Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عزت الله غلامی امروز چهارشنبه ضمن هشدار جدی و قاطعانه به قانون گریزان، گفت: ۲۱ کیسه و ۱۷۱ قوطی مواد نیروزا به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان بروجرد کشف شده است.

وی، ادامه داد: مأموران پلیس در راستای مبارزه مستمر با قاچاقچیان کالاهای غیرمجاز، با رصد اطلاعاتی متوجه شدند که حجم قابل توجهی کالای قاچاق در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های بروجرد دپو و قصد فروش و توزیع آن را دارند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بروجرد، بیان داشت: در یک واکنش سریع و طی عملیاتی هماهنگ، مأموران مجرب این یگان از منزل موصوف بازرسی کرده که موفق به کشف ۲۱ کیسه پودر نیروزا و ۱۷۱ قوطی مواد نیروزا شدند.

سرهنگ غلامی، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله یک میلیارد ریال برآورد شده و ۲ نفر متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مرجع قضا شدند، یک دستگاه خودروی متهم که به سیستم دودزا مجهز شده بود توقیف و روانه پارکینگ شد.

کد خبر 4935377

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان بروجرد قاچاق ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دریافت 10 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093637

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان