Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجیدرضایی رئیس اداره ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از روند احداث پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در پارک پیشکوه گفت: این پیست به مساحت ۲۵۰ متر مربع به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر در مجاورت پارک بانوان احداث می شود.

او افزود: همکاری شهرداری و شورای شهر با اداره ورزش و جوانان را مهمترین رکن توسعه زیرساختی در ورزش و تقویت و ترویج فعالیت‌های ورزش همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به نیاز بانوان به ایجاد اماکن اختصاصی تفریحی و ورزشی، ادامه داد: احداث پیست دوچرخه سواری ویژه این قشر اقدامی ارزشمند به منظور توسعه و تقویت ورزش بانوان می باشد.

مهسا رمضانپور عضو شورای شهر تربت حیدریه نیز در این بازدید گفت: توجه و پیگیری مطالبات حوزه بانوان به عنوان نیمی از قشر جامعه از وظایف شهرداری و شورای شهر است و در تربت حیدریه نیز با تعاملات موجود در این زمینه برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

سارا امینیان رئیس اداره پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تربت حیدریه با اشاره به استقبال بانوان از راه اندازی پارک بانوان این شهرستان طی سه سال قبل گفت: طرح توسعه این پارک در دستور کار قرار گرفته و احداث پیست دوچرخه سواری که از مهمترین مطالبات بانوان بود، در مجاورت این پارک و در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و دو لاین رفت برگشت در دست اقدام است.

 او با بیان اینکه به منظور نظرات کارشناسی اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری بهره خواهیم گرفت، افزود: چنانچه این طرح مورد استقبال واقع شود در سطح شهر نیز با همکاری شورای شهر شاهد راه اندازی دومین پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان خواهیم بود.

انتهای پیام//ا.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان بانوان دوچرخه سواری اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان پیست دوچرخه سواری تربت حیدریه شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، محمد جواد امیری اظهار کرد: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

وی با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان