Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در حالی که اهالی خانواده بزرگ فوتبال ایران خود را مهیای شروع دوباره مسابقات می‌کردند، اما اتفاقات جدید شاید ادامه این مسیر را ناهموار کند. تاریخ انتشار: 14:18 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۵۹۰

خبرگزاری میزان- برخی از باشگاه‌های ایرانی کاملا مخالف ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، شرایط خاصی برای فوتبال ایران ایجاد کردند، اما این تلاش‌ها فایده‌ای نداشت چون بیش از آن که منطقی در این موضوع دیده شود، با حجم گسترده‌ای از احساسات مواجه بودیم و سوءاستفاده‌های زیادی هم از این احساسات صورت گرفت.

با این وضعیت، سازمان لیگ پس از استعلام‌هایی که از وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا دریافت کرد، برنامه‌های ادامه رقابت‌های لیگ را چید و با یکسری پروتکل جدید به باشگاه‌ها اعلام کرد باید برای ادامه فصل از اواخر خرداد و اوایل تیر آماده شوند. قبل از شروع تمرینات گروهی هم، باید همه بازیکنان درگیر با لیگ برتر، تست‌های کرونا را پشت سر بگذارد.

حالا ابتلای برخی بازیکنان و مشکوک بودن تعدادی از اطرافیان تیم‌ها به کرونا، شرایط را تغییر داده و بار دیگر، ادامه رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. با توجه به اینکه برخی باشگاه‌ها این طور اعلام کرده‌اند که به خاطر نگرانی برای ابتلا به این بیماری، تمرینات گروهی خود را تعطیل می‌کنند، بازگشت به رقابت‌ها مثل هفته قبل قطعی نیست.

حتی از پیرامون فدراسیون و سازمان لیگ، اخباری شنیده می‌شود مبنی بر اینکه شاید رقابت‌ها ادامه پیدا نکند چون صدای باشگاه‌ها بیش از پیش شنیده می‌شود و باشگاهی مثل پرسپولیس که خواهان ادامه بازی‌ها بود، دو عضو مشکوک به کرونا دارد. در یکی، دو ماه گذشته هم برخی بازیکنان پرسپولیس خواستار تعطیلی لیگ بودند، اما به این شرط که تیم‌شان به عنوان قهرمان رقابت‌ها انتخاب شود، ولی این درخواست هرگز مورد قبول سایر تیم‌ها نبود و به همین بهانه، رقابت‌ها در تقویم خرداد و تیر قرار گرفت. حالا، اما این امکان وجود دارد که بازی‌ها تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: رضاوند: ادامه بازی‌ها می‌تواند خطرناک باشد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر کرونا باشگاه ها رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان