Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@12:48:15 GMT

انتشار الکترونیکی ماهنامه شاهد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۸۸۴۹

انتشار الکترونیکی ماهنامه شاهد

معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت اقدام به تولید ماهنامه الکترونیکی شاهد کرده است.

به گزارش ایسنا، ماهنامه الکترونیکی شاهد در چهار گروه کودک نوجوان جوان و یاران منتشر می‌شود.

مجلات شاهد بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت دارند و تلاش شده است که در تولید تنوع، جذابیت محتوا، گرافیک و تصویرگری حرفه‌ای متناسب با ذوق و سلیقه مخاطب به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه مجلات شاهد نظر به اهمیت و احترام مخاطبان خود و به منظور جلب رضایت آنان نشریات الکترونیکی شاهد را به صورت رایگان در سایت نوید شاهد به آدرس الکترونیکی mag.navideshahed.com (http://%D۸%A۷%D۹%۸۴%DA%A۹%D۸%AA%D۸%B۱%D۹%۸۸%D۹%۸۶%DB%۸C%DA%A۹%DB%۸Cmag.navideshahed.com) قرار داده است.

این نشریات با استفاده از تکنیک های تخصصی صداگذاری، انیمیشن، تولید فیلم و عکس تولید شده است.

گروه مجلات شاهد همچنین اقدام به تولید اپلیکیشن شاهد کودکان کرده است. اپلیکیشن شاهد کودکان شامل شش نشریه شاهد کودک همراه با محتوای چند رسانه‌ای است که سعی کرده در کنار فراهم آوردن و لحظات شاد و سرگرم کننده برای کودکان، به آموزش مهارت های فرهنگی و اجتماعی بپردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهنگ و حماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟

ایتنا - جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.
جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.

به گزارش ایتنا، اظهارات انیستون به Page Six در زمانی بیان شد که تعداد کاربران تیک‌تاک به بیش از 1.5 میلیارد نفر رسیده بود و این اپلیکیشن در مناطق آسیایی و غربی به ویژه در ایالات متحده به محبوبیت فوق‌العاده ای دست یافته بود.

جنیفر آنیستون گفت که نمی‌خواهد در چالش‌های ترند شده در "تیک تاک" افراط کند و خاطرنشان کرد که زندگی او و دیگران را نابود می‌کند.

بازیگر سریال "دوستان" هشدار داد که استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بر سلامت روان تأثیر بگذارد.

قابل ذکر است که جنیفر آنیستون در سال 2019 مدت‌ها بعد از پیوستن اغلب ستاره‌های هالیوود به معروف‌ترین اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، به پلتفرم اینستاگرام پیوست.

دیگر خبرها

  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران