Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@11:25:35 GMT

تخریب ۲۰ خانه در حادثه سقوط هواپیمای پاکستانی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۹۱۰۰

تخریب ۲۰ خانه در حادثه سقوط هواپیمای پاکستانی

در حالی که ۵ روز از سقوط هواپیمای پاکستانی می‌گذرد ارزیابی خسارات وارده همچنان ادامه دارد و جزئیات جدیدی در این خصوص منتشر می‌شود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، سقوط هواپیمای ایرباس 320 شرکت هواپیمای ملی کشور پاکستان PIA برخلاف اظهارات اولیه خسارت های زیادی در محل سقوط وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رسانه های پاکستانی تخریب 20 خانه و نابود شدن کامل 24 ماشین از جمله خسارت هایی بوده که سقوط این هواپیما به مردم محله جناح باغ وارد کرده است.

دولت اسلام آباد ضمن تائید این خبر از جبران کامل خسارت های وارد شده توسط شرکت بیمه خبر داده و تاکید کرد: مردم نباید نگران خسارت های مالی باشند.

در بیانیه دولت پاکستان آمده است تخریب 2 خانه به صورت کامل رخ داده و 18 مورد نیز خسارت های جزئی بود که با مرمت و بازسازی حل خواهد شد.

همچنین دولت پاکستان علاوه بر خسارتی که از سوی بیمه به خانواده متوفیان پرداخت می شود به هر یک از آنها یک میلیون روپیه ( حدود 100 میلیون تومان) پرداخت کرده است.

از سوی دیگر دولت ایالت سند نسبت به روش فعالیت تیم تحقیقاتی این حادثه اعتراض دارد و آن را روشی غیر مطمئن و یک جانبه می داند.

«ناصر شاه» وزیر اطلاع رسانی دولت ایالت سند در این خصوص گفت: تحقیقات باید به صورت شفاف انجام شود و مردم از نتیجه آن آگاه شوند.

وی گفت: مشخص است که تمام تلاش ها در این راستا صورت می گیرد که عامل اصلی سقوط یکی افراد کشته شده معرفی شود که توان دفاع از خود را ندارد.

ناصرشاه تصریح کرد: چرا ابتدا چیزی راجع به فرود ناموفق هواپیما گفته نشد و این مطلب مهم که هواپیما تلاشی ناموفق برای فرود داشته و حین فرود موتور آن آسیب جدی دیده است را یکی از مسافران که به شکلی معجزه وار زنده مانده بود بیان کرد.

وی اضافه کرد: این سقوط مسائل و سوالات پیچیده دیگری را نیز در خود نهفته است و ما باید پاسخ این سوالات را از دولت پاکستان بخواهیم.

گفتنی است حادثه سقوط هواپیمای مسافربری شرکت پی آئی اِی 97 نفر از 99 سرنشین این هواپیما را به کام مرگ کشاند.

مسافران بازمانده از سقوط هواپیمای پاکستانی جزئیات تازه‌ای از دلایل حادثه را فاش کردندتیم تحقیقاتی ایرباس به پاکستان می‌رود/ اعلام جزئیات تازه از سقوط هواپیماگزارش اولیه سقوط هواپیمای پاکستانی منتشر شد/ برخورد دسته پرندگان با هواپیما یکی از علل سقوطنگاهی به تاریخچه تمام سقوط‌ها و حوادث هوایی کشور پاکستان

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان سقوط هواپیمای پاکستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خورشید گرفتگی کامل از داخل هواپیما (فیلم) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول+فیلم
  • فرود اضطراری هواپیمای بدون چرخ در استانبول (فیلم)
  • این جنگنده ایرانی را با اف ۳۵ و اف ۲۲ مقایسه نکنید
  • آیا گوشی‌ها مقاومتر شده‌اند؟/ اگر گوشی موبایل از هواپیما سقوط کند، چه می‌شود؟ (فیلم)
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم