Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مراکز کنترل و هماهنگی عملیات استان‌های مازندران و تهران، گفت: به محض وقوع زلزله در ساعت ۱۳ و ۴۱ دقیقه در استان تهران و مازندران یک تیم ارزیاب از پردیس و یک تیم از دماوند به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره بر اعلام وضعیت قرمز در شهرستان دماوند و پردیس، تاکید کرد: همچنین شهرستان‌های معین استان دماوند در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های تهران هم در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با تاکید بر آمادگی تیم‌های واکنش سریع بیان کرد: تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی در دماوند و رودهن گزارش نشده است، اما محل اسکان اضطراری در دماوند و شمیرانات در آمادگی کامل است.

وی افزود: تعداد تماس‌ها با مراکز تماس اضطراری افزایش یافته اما تاکنون خساراتی نداشتیم و هموطنان آرامش خود را حفظ کنند.

کد خبر 4935470

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دماوند زمین لرزه وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران شیوع کرونا شورای شهر کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه شهر تهران طرح ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران  اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است، اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد. 

موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • بندرچارک لرزید
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد