Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:15:57 GMT

نقاشی ساختمان؛ حرفه‌ای سخت و هنرمندانه

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۹۵۰۵

نقاشی ساختمان؛ حرفه‌ای سخت و هنرمندانه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از افراد گمان می‌کنند نقاشی ساختمان صرفاً شغلی ساده و کار کردن با چند ابزار مانند قلم مو است، اما واقعیت چیز دیگری است. خطرات جانبی این شغل، به روز بودن و خلاقیت و همچنین دقت بالا در کار، این حرفه را به یک هنر تبدیل کرده است. این شغل زیر مجموعه‌های زیادی داشته و بسیار حرفه‌ای است که به تجربه زیادی هم نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شغل به علت سروکار داشتن با رنگ و مواد شیمیایی می‌تواند دردسرساز بوده و بیماری‌هایی مانند آسم و تنگی نفس به همراه داشته باشد. استفاده از موادی آتشزا مانند تینر و بنزین خطرات این شغل در ظاهر بی‌خطر را افزایش می‌دهد. کار با انواع رنگ‌های مختلف مانند رنگ روغن، رنگ پلاستیکی و رنگ چوب حاصل تجربه یک نقاش حرفه‌ای ساختمان است. اما وقتی از هنر نقاشی ساختمان صحبت می‌کنیم باید آن را یک هنر کوچه بازاری دانست که هنرمند سعی می‌کند عصاره افکار و ایده‌آل های کارفرمای خود را در نظر گرفته و در جلوه‌ای هنری آن را به منصه ظهور برساند.

نقاشی ساختمان باید به روز باشد. استفاده از ابزارهای مدرن، خلق طرح‌های متنوع و جدید تأثیر بسزایی در پیشرفت مهارت یک نقاش دارد. نقاش خوب و با تجربه باید بتواند در همه شرایط کاری انواع پروژه‌های مختلف را مطابق با سلیقه و خواسته کارفرما اجرا کند. به عنوان مثال طرح‌های شابلون در رنگ کاری ساختمان یا بتونه و نقاشی کناف یا هر طرح دیگر شرایط خاص خود را دارد که نقاش باید طبق خواسته کارفرما آن را پیاده سازی کند. ایده پردازی و خلاقیت نیز بخش مهمی از این حرفه را تشکیل می‌دهد. امروزه با رواج یافتن نقاشی سه بعدی می‌توان خلاقیت یک نقاش حرفه‌ای را سنجید. در این نوع نقاشی طرح با دقت بسیار زیادی کار می‌شود به گونه‌ای که بیننده می‌توانند یک شکل سه بعدی را ببینید. با همه توضیحات فوق باید از این پس این شغل را یک هنر و نقاش ساختمان را یک هنرمند در نظر گرفت.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4935444

منبع: مهر

کلیدواژه: نقاشی نمای ساختمان مواد شیمیایی لوازم خانگی ویروس کرونا همراه اول بیمه ضدعفونی استارت آپ بورس تسهیلات بانکی بیمه شخص ثالث سهام عدالت فولاد تلفن ال جی پرچم نقاشی ساختمان حرفه ای یک هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این نمایشگاه ۱۳ اثر نقاشی با موضوع پرتره، طبیعت و آزاد با تکنیک مداد رنگی سیاه قلم و و سبک هایپر رئال کار خانم‌ها زارعیان و پاشایی به نمایش گذاشته شده است
علاقمندان می‌توانند به مدت ۳ روز صبح‌ها و عصر‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور | عکس