Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جام جهانی فوتسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهریور ماه امسال لغو و قرار شد این رقابت‌ها شهریور و مهر سال بعد برگزار شود. به دنبال همین موضوع شنیده می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد بازی‌های جام ملت‌ها را برای چند ماهی به تعویق انداخته تا کشور‌های شرکت کننده در این مسابقات با آمادگی بالایی وارد رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که قرار بود آذر ماه در امارات برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

گویا مسئولان AFC تصمیم گرفته اند بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا را تا قبل از شروع جام ملت‌ها برگزار کنند تا هر چه زودتر تکلیف تیم‌های باشگاهی حاضر در این مسابقات قبل از جام ملت‌ها مشخص شود. 

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا قرار است به جای آذر ماه، اواخر مهر در امارات برگزار شود تا بازیکنان ملی پوش تیم‌های باشگاهی بتوانند خود را به تیم‌های ملی خود رسانده تا برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده شوند.

طبق شنیده‌ها مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است به زودی جلسه‌ای را برگزار کنند و در آن جا درباره مسابقات جام ملت‌ها و همچنین جام باشگاه‌های آسیا تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتسال ایران جام باشگاه های آسیا جام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در متن اطلاعیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است:   فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی فدراسیون ایران برای سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی پروازی را به صورت چارتر اختصاص داده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.   در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.   پس از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.   متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.   گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در نخستین نشست کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد. ­

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج