Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: گزینه‌های ریاست مجلس در نشست امروز فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی سخنرانی می کنند، در نهایت برای انتخاب رئیس به اعضای هیات رئیسه رای گیری خواهد شد.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در جلسه هیأت اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس تصمیم بر این شد تا گزینه‌های ریاست مجلس در نشست امروز عصر فراکسیون مطالب خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس تصمیم متخذه گزینه‌های ریاست مجلس (مصطفی آقا میرسلیم، محمدباقر قالیباف و حمیدرضا حاجی بابایی) هر کدام به مدت 20 دقیقه فرصت دارند تا مطالب خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کنند.

عضو هیات اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این جلسه بنا بر این شد تا فردی به عنوان گزینه ریاست مجلس توسط فراکسیون انتخاب شود که اکثریت قاطع آراء را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست آورد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: علاوه بر ریاست، 7 نفر از نمایندگان برای نایب رئیسی در فراکسیون داوطلب شدند که در مورد گزینه‌های نواب رئیس و دبیری هیأت رئیسه اکثریت نسبی یعنی نصف بعلاوه یک ملاک رأی آوری در فراکسیون است.

وی افزود: برای جلوگیری از هر گونه ابهام و به منظور شفافیت کامل 7 نفر از نمایندگان به طور منتخب (نمایندگانی که عضو هیأت اجرایی نباشند) بر روند شمارش آراء در فراکسیون نظارت خواهند داشت.

عضو هیات اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در پایان گفت: ‌نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای رأی‌گیری برای رئیس هیأت رئیسه مجلس ساعت 16 امروز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی مجلس قالیباف اجرایی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گزینه های ریاست مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند