Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تماس تلفنی گیر پدرسون فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی آخرین تحولات صحنه سیاسی، میدانی، مسائل انسان دوستانه، مشکلات مردم سوریه و برگزاری دور بعدی نشست کمیته قانون اساسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در این گفت‌وگو طرفین بر لزوم ارائه کمک های انسان دوستانه به مردم سوریه به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا، کمک به بازگشت آوارگان و پناهجویان و همچنین تداوم روند سیاسی برای حل و فصل مسالمت آمیز موضوع سوریه تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تماس تلفنی دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به غیر قانونی و غیر انسانی بودن تحریم های یک جانبه علیه مردم سوریه، خواهان رفع این تحریم ها گردید.
وی همچنین بر لزوم بازگشت ثبات و امنیت به سوریه و مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد