Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های و مراقبت‌های بهداشتی از سوی زائران گفت: نظارت بر روند اجرای پروتکل‌ها در آستان‌های مقدس باید با جدیت دنبال شود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران استان قم در سالن کرامت استانداری، با اشاره به بازگشایی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که بین اعضای ستاد استانی مبارزه با کرونا، کنترل امنیت و تولیت این آستان‌ها وجود داشت بدون هیچ مشکلی این اماکن مقدس بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های و مراقبت‌های بهداشتی از سوی زائران گفت: نظارت بر روند اجرای پروتکل‌ها در آستان‌های مقدس لازم است که صورت بگیرد، همچنین باید آموزش‌های لازم به خدام و تیم بازرسی در ارتباط با رعایت موازین بهداشتی داده شود.

وی تأکید کرد: باید به تیم بازرسی حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران آموزش‌های لازم داده شود تا درعین‌حالی که دقت و مراقبت می‌کنند که زائرپذیری و مهمان‌پذیری به نحو شایسته انجام شود؛ تبلیغی صورت نگیرد که سبب افزایش مسافر و زائر شده و کنترل را از دست متولیان خارج کند.

سرمست ابراز کرد: برخی صنوف جزو مشاغل آسیب‌پذیر بوده و کارشان تأمین اقلام اساسی در رسته‌ها و صنوف مختلف است، باید خودمان را جای این عزیزان بگذاریم چراکه آن‌ها به خاطر شیوع بیماری کرونا آسیب‌پذیر شده‌اند بنابراین درعین‌حالی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داریم باید معیشت مردم را هم در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه فروشندگان روز بازارها جزو اقشار آسیب‌پذیر جامعه به‌حساب می‌آیند، عنوان کرد: مدیران باید بر اساس پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت تعیین می‌کند، تمهیداتی اندیشیده شود تا آن‌ها را در بوستان‌ها و محوطه‌های باز مستقر کنیم و از این اقشار آسیب‌پذیر حمایت کنیم.

آماده‌سازی حرم حضرت معصومه (س) به روایت تصویر‌صحن حرم حضرت معصومه(س) و اماکن مقدس بعد از عید فطر بازگشایی می‌شودجزئیات بازگشایی درب‌های حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

وی با تأکید بر اینکه باید از کرونا به‌عنوان یک فرصت استفاده کرد، مطرح کرد: گزارشی از آخرین وضعیت دستگاه‌های اجرایی تا سی بهمن سال گذشته و از این تاریخ تا آخر خردادماه نیاز داریم و این گزارش‌ها باید هر سه ماه یک‌بار ارائه شود.

سرمست ادامه داد: هر دستگاه اجرایی باید برنامه اجرایی عملیاتی خود را به‌صورت هدف‌گذاری شده ارائه دهد و مشخص شود که در طول هر سه ماه چه میزان پیشرفت کار حاصل‌شده و رسیدن به هدف دولت الکترونیک محقق شده است.

استاندار قم تأکید کرد: شهرداری قم نیز برنامه‌های خود را در راستای دولت الکترونیک باید ارائه دهد که چه‌کارهایی درزمینهٔ شهرداری الکترونیک باید انجام داد تا این هدف مهم محقق شود و حضور همشهریان در شهرداری‌ها کمتر شود تا نهایتاً منجر به تربیت شهروند الکترونیک شود.

وی بیان کرد: از صداوسیما، دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و ارشاد قم انتظار داریم که به تربیت و آموزش شهروندان در زمینه ایجاد دولت الکترونیک اهتمام داشته باشند و برنامه‌های خود را برای تحقق شهروند الکترونیک ارائه دهند.

سرمست در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از بسترهای دولت الکترونیک فراهم است اما شهروندان اقبال به این خدمات ندارند بنابراین باید کمک کنیم که شهروندان از زیرساخت‌های موجود نهایت استفاده را داشته باشند که نیازمند فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های لازم است.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت الکترونیک استاندار قم آسیب پذیر پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد

نیویورک تایمز به نقل از مقامات ارشد پنتاگون گزارش داد، سامانه‌های موشکی تاکتیکی ارتش آمریکا، موسوم به ATACMS، به نیروهای اوکراینی اجازه می‌دهد تا شبه جزیره کریمه روسیه را «به‌طور موثرتری» هدف قرار دهند.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه یکسری از رسانه‌ها مدعی شدند که کی‌یف از تسلیحات جدید علیه اهداف روسیه دورتر از خطوط مقدم استفاده می‌کند، مقام‌های آمریکایی تایید کردند واشنگتن به صورت مخفیانه در ماه جاری میلادی یک تعداد نامشخص موشک‌های تاکیتکی را به اوکراین ارسال کرده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، مقام دفاعی آمریکا که خواست نامش فاش نشود گفت، هدف از تامین تسلیحات دوربرد برای اوکراین، اعمال فشار بیشتر بر کریمه است؛ جایی که در حال حاضر پناهگاه نسبتا امنی برای روسیه به شمار می‌رود.

آمریکا موشک‌های ATACMS را که گفته می‌شود با برد تا ۳۰۰ کیلومتر برد دارد و به عنوان بخشی از بسته تسلیحاتی ۳۰۰ میلیون دلاری که توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در اواسط ماه مارس تصویب شد، به اوکراین تحویل داده بود. روز چهارشنبه، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید تحویل این سلاح را تایید کرد، اما مقامات آمریکایی از اظهار نظر در مورد اصلاحات و برد دقیق این سلاح خودداری کردند.

پس از اینکه گزارش‌های رسانه‌ها ادعا کردند که کی‌یف از این موشک‌ها برای اولین بار در حمله به فرودگاهی در حدود ۱۶۵ کیلومتری  خط مقدم استفاده کرده است، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین صبح روز ۱۷ آوریل گفت، نیروهای این کشور به یک پایگاه هوایی در «ژانکوی» کریمه حمله کرده‌اند.

اوکراین اولین بار در سپتامبر گذشته موشک های ATACMS میان رده را دریافت کرد. ارتش روسیه به سرعت شروع به سرنگونی آنها کرد و نقشه زلنسکی برای آسیب رساندن یا تخریب پل کریمه را خنثی کرد.

اوایل ماه جاری میلادی نیز، زلنسکی تکرار کرد که او و دولتش «واقعا می‌خواهند زیرساخت‌های روسیه از جمله پل کریمه را تخریب کنند».

آناتولی آنتونف، سفیر روسیه در واشنگتن نیز گفت: «تحویل این موشک‌های دوربرد به کی‌یف کاملا غیرقابل توجیه است. این اقدام واشنگتن تهدید علیه امنیت کریمه از جمله سواستوپول را افزایش می‌دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت