Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@19:00:00 GMT

چگونه دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۰۳۵

صراط: در دنیای امروز تقریباً همه تلفن‌های هوشمند اندرویدی از قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کنند و به این ترتیب کاربران امکان استفاده از دو خط مختلف روی یک تلفن همراه را دارند. علاوه بر این بسیاری از افرادی که دارای دو خط تلفن هستند ترجیح می‌دهند در پیام‌رسان‌ها نیز از دو حساب مختلف استفاده کنند که هر کدام با یکی از شماره‌های آن‌ها تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر بیشتر پیام‌رسان‌ها امکان استفاده از دو شماره مختلف را به کاربران می‌دهند، اما برخی دیگر از پیام‌رسان‌ها فعلاً امکان استفاده از چند حساب کاربری را به افراد نداده‌اند، یکی از این پیام‌رسان‌ها نرم‌افزار واتساپ است.

کاربران در نرم‌افزار واتساپ به طور رسمی نمی‌توانند از دو حساب مختلف استفاده کنند، اما شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند مدتی است که امکان استفاده از قابلیت Dual Mode را به کاربران داده‌اند؛ از میان شرکت‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند می‌توان Xiaomi، Samsung، Oppo، Huawei و Honor را مثال زد. بر اساس قابلیت Dual Mode کاربران می‌توانند دو حساب مختلف از یک برنامه را بدون اینکه نیازی به نصب نرم‌افزار دوم داشته باشند، اجرا کنند.


برای دسترسی به حالت دو حسابی در گوشی‌های مختلف باید این مراحل انجام شود:

در گوشی‌های شیائومی کافی است کاربران پس از ورود به بخش تنظیمات وارد بخش Dual Apps شوند، در گوشی‌های سامسونگ پس از ورود به تنظیمات باید وارد Settings > Advance features > Dual Messenger شوند، در گوشی‌های Oppo نیز کافی است وارد بخش تنظیمات شده و سپس وارد بخش Clone Apps شوند. این قابلیت در دو گوشی هوآوی و آنر نیز در بخش تنظیمات و در بخش App Twin در دسترس کاربران خواهد بود.

چگونه دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم؟

پس از ورود به بخش حالت دوتایی نرم افزار‌ها، کاربر باید نرم افزاری که قصد دارد در آن از یک حساب دوم استفاده کند را انتخاب کرده و پس از آن اجازه نصب نسخه دوم این نرم افزار را به گوشی خود بدهد.


به این ترتیب بدون نیاز به نصب نرم افزاری غیررسمی استفاده از دو حساب کاربری روی یک گوشی امکان پذیر خواهد بود. همچنین در برخی از گوشی‌ها این قابلیت وجود ندارد، اما کاربران می‌توانند با نصب نرم‌افزار‌هایی مثل Dual App Wizard و DoubleApp این قابلیت را به گوشی خود اضافه کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: واتساپ گوشی امکان استفاده استفاده از دو پیام رسان ها نرم افزار دو حساب روی یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملی ملایر گفت: این طرح در دانشگاه و با هدف آموزشی و تحقیقاتی راه اندازی شده است.

سعید خلجی افزود: سالن تحقیقاتی پرورش طیور گروه علوم دامی دانشگاه ملایر مجهز به قفس‌های باطری شکل به ظرفیت هزار قطعه جوجه گوشتی، ۴۵۰ قطعه مرغ تخمگذار و ۲۴۰ قطعه مرغ مادر در هر دوره پرورش است.

او تصریح کرد: قابلیت اجرای طرح‌های مختلف آزمایشی این سالن در طیور گوشتی، تخمگذار و مادر، کبک و بلدرچین است و مجهز به قفس‌های باطری سه طبقه دارای آبخوری نیپل و دانخوری تراف با قابلیت تنظیم ارتفاع، منبع آب جهت اندازه‌گیری مصرف آب و سینی‌های جمع‌آوری فضولات گالوانیزه است.

مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملی ملایر گفت: از قابلیت‌های این سالن امکان انجام انواع آزمایش‌های مربوط به تعیین نیاز مواد مغذی مورد نیاز طیور همچون پروتئین، اسید‌های آمینه، مواد معدنی و ویتامین‌ها و نیز انجام آزمایش‌های مربوط به اندازه‌گیری قابلیت هضم مواد خوراکی و ابقاء مواد مغذی است.
سعید خلجی افزود: سیستم نور سالن از طریق لامپ‌های LED تعبیه شده در ارتفاع مختلف بوده، به نحوی که نور بطور یکنواخت در بین طبقه‌های مختلف قفس‌ها روشنایی ایجاد کند.

او تصریح کرد: سیستم تهویه سالن شامل ۲ عدد فن ۹۰ جهت تخلیه هوا و یک عدد فن ۳۰ برای گردش هوای بین طبقات قفس است و بسته به سن جوجه‌ها توسط تایمر تعبیه شده روشن و خاموش می‌شود.

مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملایر گفت: از مزایای این سالن امکان انجام طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز صنعت طیور با دقت و صحت بالا است و نتایج و داده‌های بدست آمده از آزمایش‌های صورت گرفته بر روی طیور مختلف در این سالن می‌تواند در مزارع تجاری سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی