Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا تصویر جالبی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است که در کنار همسرش راکیل مائوری و دخترانش آدارا و التئا دیده می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایوان راکیتیچ هافبک کروات در حالی عکس گرفته است که دو دخترش و همسرش لباس مشابهی را به تن کرده اند : تی شرت صورتی با آرم مینی ماوس و دامن سفید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راکیتیچ که خودش هم صورتی پوشیده برای آنها نوشته است :

” سه دختر خانه، دوستتان دارم.”

از سویی راکل مائوری نیز همین عکس را در اینستاگرام منتشر کرده است و نوشته است :

” بزرگترین نعمت برای من این است که یک خانواده متحد دارم که هرگز شکست نخواهد خورد. زمانش بود که کل خانواده کنار هم باشند.”

در حال حاضر راکیتیچ با بارسلونا تمرین می کند و منتظر شروع دوباره مسابقات لالیگا از روز ۲۳ خرداد است اما چندان مشخص نیست که آیا در نیوکمپ می ماند یا نه. بارسلونا به دنبال خرید پیانیچ بوسنیایی از یوونتوس است و خرید وی به این معناست که جایی برای راکیتیچ در تیم نخواهد بود و ایوان مجبور است که جدا شود. راکیتیچ چند سالی است که با شایعاتی در مورد جدا شدنش از بارسا مواجه بوده است و باید دید که در تابستان بعدی این شایعات به تحقق می پیوندند یا نه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا ایوان راکیتیچ بارسلونا هافبک کروات بارسلونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

به گزارش مهر، این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903172

دیگر خبرها

  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!