Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:11:44 GMT

صدیقه کیانفر در خانه ابدی آرمید

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۱۷۱

صدیقه کیانفر در خانه ابدی آرمید

پیکر "صدیقه کیانفر" با حضور جمعی از هنرمندان در بهشت زهرا(س) برگزار و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر زنده یاد «صدیقه کیانفر» هنرمند سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون با حضور اصغر همت، سوسن پرور، امید زندگانی، مجید حمزه، شمسی صادقی، پریسا مقتدی، ماندانا اصلانی، افسانه محمدی، مهرداد عشقیان، احمد گنجی، مینا شجاع، کامیار محبی، رامین پورایمان، فاطمه هاشمی و سیروس همتی و همچنین مدیرانی همچون سیدمحمد طباطبایی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، حمیدرضا افتخاری (مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش) حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اصغر همت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در سخنانی گفت: 

در این مراسم اصغر همت در سخنانی گفت: هرچه غلو بشود در گفتن خوبی‌های خانم کیانفر باز هم حق مطلب درباره ایشان ادا نشده است. محبت و نگاه مهربان خانم کیانفر را ممکن است فقط از مادرشان دیده باشند. محبت و مهربانی که ایشان داشت نظیر مادرمان بود. ایشان همیشه سرشار از نشاط و زندگی بود.

در ادامه نیز طباطبایی در سخنانی عنوان داشت: صحبت کردن راجع به خانم کیانفر خیلی سخت است. ایشان از معدود بازیگران ایرانی هستند که در همه حوزه‌های نمایشی کار کرده‌اند و تا سال‌های آخر عمر خود کار کردند و در 86 سالگی روی صحنه تئاتر رفتند و کار کردند. تشکر می‌کنم از دوستان تئاتری که از خانم کیانفر دعوت کردند تا ما شاهد بازی ایشان باشیم. او مهربان و دغدغه‌مند بود و درگذشتش خسران است. خسران بیشتر این است که بعد از مرگ، ما هیچ خاطره و مستندی از ایشان نداریم و کاش فکر کنیم و خاطرات هنرمند پیشکسوت را به عنوان تاریخ کشورمان ثبت کنیم.

صدیقه کیانفر در طول عمر هنری خود در آثار سینمایی متعددی از جمله «هامون»، «آپارتمان شماره 13»، «مأموریت آقای شادی»، «همسر» و «من زمین را دوست دارم» ایفای نقش کرده بود. «بچه‌های کوچه دوستی» هنگامه مفید، «همه بچه‌های من» مرضیه برومند، «بی گناهان» احمد امینی، «میوه ممنوعه» حسن فتحی و «رسم عاشقی» سعید سلطانی نیز از جمله مجموعه‌های تلویزیونی‌اند که صدیقه کیانفر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود.

روایتِ داود هاشمی از تهیه‌کنندگانی که به سریال‌های تلویزیون سنجاق می‌شوند/ آخرین خبرها از سریال "رعد و برق""محرمانه خانوادگی" تلویزیون راه افتاد

حضور در نمایش‌های «دریاچه پنهان» مسعود دلخواه و «هایلایت» سوسن‌پرور از جمله تجربیات تئاتری زنده‌یاد کیانفر بودند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران تئاتر سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران تئاتر سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون سینمای ایران تئاتر سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون صدیقه کیانفر خانم کیانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر

 به گزارش تابناک، علی مطهری در خصوص جایگزین شدن دف زن در مراسم سالگرد شهید آیت الله مرتضی مطهری توضیحاتی ارائه داد.
 

علی مطهری در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

در برنامه بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری در خانه موزه آن شهید، مدیریت این خانه‌موزه برای خواندن شعری از حافظ که مورد توجه استاد شهید بوده یک برنامه دف و نی‌زنی تدارک دیده بود که دف‌زن یک خانم و نی‌زن یک آقا بود. وقتی این دو در جای خود قرار گرفتند چند تن از خانم‌ها نسبت به لاک غلیظ ناخن‌های کاشته آن خانم اعتراض داشتند. مدیر خانه‌موزه بدون آن که با من مشورت کند، آقایی را که همکار و استاد خانم دف‌زن بود، جایگزین وی کرد و طبعاً خوشایند آن خانم نبود.

سپس آن خانم‌های معترض از او دلجویی و عذرخواهی کردند. من هم در پایان برنامه از وی عذرخواهی کردم و رفع کدورت شد و با لبخند و مزاح خداحافظی کردیم و احساس من این بود که دیگر دلگیر نیست.

معلوم نیست افرادی که از واقعیت ماجرا خبر ندارند چرا قضاوت‌های نادرست می‌کنند و به این بهانه به اسلام و انقلاب و روحانیت می‌تازند. قرآن می‌فرماید: «لاتقف ما لیس لک به علم» درباره چیزی که به آن علم نداری قضاوت نکن.

دیگر خبرها

  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس