Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی پس از جلسه امروز خود با یحیی گل محمدی و مهدی رسول پناه در ساختمان باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: گزارشی را در رابطه با وضعیت تیم در اختیار آقای رسول پناه قرار دادیم. خوشبختانه وضعیت خوبی در تیم حاکم است و با قدرت کارمان را ادامه می دهیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره مخالفت ۴ باشگاه لیگ برتری با ادامه برگزاری دیدارهای فصل جاری تاکید کرد: باید به آنها بابت مشکلات اقتصادی موجود حق داد که به دنبال این موضوع باشند اما آیا سه ماه دیگر تضمینی برای کشف واکسن کرونا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید تابع قانون باشیم. همه را هم باید به یک چشم دید.

وی درباره امکانات بهداشتی پرسپولیس که گفته می شود از ارگان های خاصی تهیه شده است افزود: زمانی که قرنطینه بود دنبال این وسایل رفتیم و هیچ ارگانی به کمک پرسپولیس نیامد. خوشبختانه اکنون شاهد هستیم که چند باشگاه دیگر هم وسایل لازم را خریداری کرده اند تا از آن استفاده کنند.

پیروانی درباره ادعای یحیی گل محمدی که فدراسیون فوتبال قاطعیت لازم را برای برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر ندارد تاکید کرد: از فدراسیونی که رئیس ندارد نمی توان انتظار دیگری هم داشت. در سال مقدماتی جام جهانی هستیم. آیا رفتن به این مسابقات مهم نیست که با برخی صحبت ها برخورد قاطع نمی شود؟ باید بدانیم اگر در مسابقات بین المللی حاضر نشویم با جریمه روبرو می شویم و این موضوع کار را برایمان سخت می کند.

وی درباره حمایت ویژه از پرسپولیس افزود: وقتی بازی با سپاهان را بدون تماشاگر کردند بیانیه های زیادی دادند که به خاطر پرسپولیس چنین تصمیمی گرفته شد. دیدید که چند روز بعد در تمام دنیا چنین روشی را برای برگزاری بازی ها انتخاب کردند.

سرپرست پرسپولیس درباره مثبت شدن تست کرونای برخی اعضای باشگاه های لیگ برتری طعنه زد و گفت: باید از سازمان لیگ تشکر کرد که دادن تست را الزامی کرد در غیر اینصورت این افراد متوجه موضوع نمی شدند.

استیلی افزود: باید بین پرسپولیس که با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر جدول است و بقیه تیم ها تفاوت قائل بود!

وی درباره احتمال تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده تاکید کرد: به هواداران قول می دهم تمام بازیکنان فعلی خواهند ماند. آنها از خدایشان است در پرسپولیس باشند. بازیکنان بقیه تیم ها هم دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند.

سرپرست پرسپولیس در پایان راجع به درخواست دراگان اسکوچیچ مبنی بر حضور دائمی کریم باقری در کنار او برای نیمکت تیم ملی ایران گفت: او از فوتبالیست های بزرگ بوده و با پرسپولیس قرارداد دارد. به این قرارداد نیز پایبند است ولی نظر خودش هم شرط است. من فکر می کنم آقای باقری به قدری پرسپولیس را دوست دارد که به پیشنهادات دیگر فکر نخواهد کرد.

کد خبر 4935559

منبع: مهر

کلیدواژه: افشین پیروانی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال شیخ دیاباته سردار آزمون تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس راهی اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.
سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 6088649 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!