Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، قدرت الله فیض اللهی  روز چهارشنبه اظهار داشت: بانک‌های دولتی و خصوصی مکلفند به نمایندگی از شرکت‌های کارگزاری با انعقاد قرارداد نسبت به دریافت سفارش فروش سهام بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت اقدام کنند.

وی افزود: سهامدارانی که قصد فروش ۳۰ درصد از سهام خود را دارند ابتدا باید در سامانه سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب و سپس جهت فروش به شعب بانکی که شماره شبای آن حساب را در سامانه معرفی کرده‌اند مراجعه کنند و با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیض اللهی گفت: برای انتخاب روش مستقیم تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ خرداد ماه فرصت وجود دارد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

وی  تاکید کرد: افراد تصمیم خود را با دقت بگیرند، زیرا امکان ویرایش وجود ندارد و اگر شماره شبا را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده باشند، تا زمان تأییدنشدن این شماره، یا در حال بررسی بودن آن ، قادر به تکمیل فرم درخواست فروش نخواهند بود و بنابراین از مراجعه به بانک پرهیز کنند.

وی گفت: ضروری است بانک ها، اقدامات و تمهیدات لازم را به قید فوریت در خصوص دریافت سفارش فروش سهام متعلق به دارندگان سهام عدالت از تاریخ ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۹ مطابق دستورالعمل اجرایی، انجام دهند و هم استانی های گرامی در صورت مشاهده تخلف و عدم همکاری بانک ها، با شماره تلفن ۰۸۴-۳۳۳۳۳۶۶۰ اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام تماس و گزارشات خود را اطلاع دهند.

برچسب‌ها بورس کالا استان ایلام سهام عدالت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بورس کالا استان ایلام سهام عدالت بورس کالا استان ایلام سهام عدالت سفارش فروش سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

بیشتر بخوانید: پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

کد خبر: 1229593 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات