Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@03:35:20 GMT

۱۴ نفر از عوامل تکفیری در خوزستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۴۱۴

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده  چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ماهشهر با کار اطلاعاتی ۱۴ نفر عامل وابسته به گروه های تکفیری و تجزیه طلبی را که در سطح شهرستان اقدام به تیراندازی به مقرهای انتظامی، بسیج، نصب پرچم جعلی الاحوازیون بر روی درب و دیوار شهر، پرچم گردانی و ارسال کلیپ آن ها به خارج از کشور می نمودند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با هماهنگی مرجع قضایی طی  چهار عملیات طراحی شده هشت نفر از عاملان تیراندازی ها و ۶ نفر از عاملان نصب پرچم و پرچم گردانی را دستگیر کردندو از محل اختفاء متهمان پنج دستگاه موتورسیکلت و تعداد ۱۲دستگاه تلفن همراه کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به بزه های ارتکابی معترف و هر ۱۴ نفر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفیشدند.

وی گفت:  تا کنون ۹ نفر از تنها با قرار مناسب روانه زندان شده اند مابقی درحال تحقیقات هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی