Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید جواد شهرستانی با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی، حضور سه دوره وی در صحنه قانونگذاری کشور را مقتدرانه همراه با تعهد مومنانه دانست و تاکید کرد: کوشش در جهت وفاق خردمندانه قوای سه گانه از موارد یادکردنی در کارنامه دکتر لاریجانی است.

متن پیام حجت الاسلام سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران خطاب به علی لاریجانی به این شرح است:
صدیق ارجمند، فرزانه گرانقدر جناب آقای دکتر لاریجانی (دام عزه)

با سلام و تحیت، توفیق مدام و عمر باعزت و سربلندی را از خداوند سبحان برای حضرتعالی مسئلت دارم، اکنون که پس از سه دوره متوالی حضور مقتدرانه در صحنه قانون گذاری با تعهدی مومنانه و رعایت انصاف و اعتدال این مرحله از زندگی پربار را به پایان می برید، لازم می دانم از توجه شایسته شما به امور مختلف بلده طیبه کریمه اهل بیت علیهم السلام و سعی بلیغ در جهت سامان دهی به ابعاد مختلف نیازهای این استان تقدیر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تردیدی نیست که روزگار ریاست مجلس، از درخشان ترین مراحل زندگی پربار و سرشار از خدمات صادقانه شماست. کوشش در جهت وفاق خردمندانه قوای سه گانه، توجه به منویات مراجع عظیم الشان و علمای عالیقدر حوزه های علمیه، اقدام برای تمشیت امور فرهنگی و مذهبی و عمرانی و یاری رسانی به مراکز علمی، فکری و فقهی در گستره جامعه و حوزه ها و اهتمام در جهت کاستن از تنش های سیاسی و اجتماعی در موارد بسیار حساس از جمله موارد یادکردنی کارنامه درخشان جنابعالی است. مزید توفیقات الهی را بر ادامه متعهدانه در خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی برایتان مسئلت دارم.
جواد شهرستانی‌

2727

کد خبر 1392795

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی